قابلیت سخنگویی چشمی در اندروید

به گزارش بازی ناتمام، کاربران می توانند واژگان و عبارت ها را شخصی سازی نمایند تا صدای اصل خودشان عملیات را جلو ببرد و کاربر می تواند حساسیت چشمی را طوری تنظیم کند که وقتی در حال کار با گوشی است، ناخواسته عبارتی را انتخاب نکند.

قابلیت سخنگویی چشمی در اندروید

قابلیت سخنگویی چشمی برای همگان در دسترس است و با اندروید 9 و بالاتر و از جمله اندروید یک سازگاری دارد

گوگل برای افزاره های اندرویدی خود برنامه آزمایشی جدیدی راه اندازی نموده است تا کاربران بتوانند عبارت های از پیش گزیده ای را چشمی در صفحه نمایش گوشی خود انتخاب نمایند.

ریچارد کیو، کارشناس زبان و گفتار گوگل در وب نوشتی چنین شرح داده است: در این برنامه کاربر می تواند به سادگی و با سرعت با نگاه کردن به چپ، راست یا بالا آنچه را می خواهد بگوید از فهرست عبارت ها برگزیند.

کاربران می توانند واژگان و عبارت ها را شخصی سازی نمایند تا صدای اصل خودشان عملیات را جلو ببرد و کاربر می تواند حساسیت چشمی را طوری تنظیم کند که وقتی در حال کار با گوشی است، ناخواسته عبارتی را انتخاب نکند. کاربر می تواند به وسیله نگاه کردن به چپ، راست (در حالت بی صدا) با انتخاب کردن عبارت ها از فهرست جلو برود تا به عبارت نهایی موردنظر برسد و سپس گوشی آن عبارت را با صدای بلند اعلام می نماید.

کیو می گوید: حالت خصوصی تمام داده ها محفوظ است و هرگز از گوشی خارج نمی شوند. وی اضافه کرد که از این قابلیت می توان درجا هایی استفاده کرد که به آسانی نمی توان افزاره های ارتباطی را به کار گرفت مثل فضای بیرون، هنگام نقل وانتقال، زیر دوش و در موقعیت های اضطراری.

قابلیت سخنگویی چشمی برای همگان در دسترس است و با اندروید 9 و بالاتر و از جمله اندروید یک سازگاری دارد. گوگل همچنین برای نمایشگر هوشمند خود (نست هاب مکس) در حال ارائه ثابت افزاری است که برنامه دستیار گوگل را به محض حس کردن حضور کاربر فعال می نماید.

گوگل همچنین روزآوری دیگری هم به زودی ارائه خواهد نمود که وقتی گوشی اندروید درون خانه سروصدای خاصی را بشنود، آن را به کاربر اعلام کند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 861

به "قابلیت سخنگویی چشمی در اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت سخنگویی چشمی در اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید