مانه: قهرمانی لیورپول در لیگ برتر خیلی دور از دسترس شده است

به گزارش بازی ناتمام، مهاجم سنگالی تیم فوتبال لیورپول می گوید او و هم تیمی هایش این فصل دیگر امیدی به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ندارند و هدفی دیگر را دنبال می نمایند.

مانه: قهرمانی لیورپول در لیگ برتر خیلی دور از دسترس شده است

به گزارش خبرنگاران، سادیو مانه که فصل گذشته با 18 گلی که در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند، یاری شایانی به لیورپول کرد تا این تیم برای اولین بار در 30 سال گذشته به عنوان قهرمانی این رقابت ها برسد، معتقد است تیم تحت راهنمایی یورگن کلوپ این فصل دیگری شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی اش ندارد و آنها هدف دیگری را دنبال می نمایند.

سادیو مانه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ESPN برزیل، گفت: پیش از خاتمه فصل فکر می کنم نه تنها من، بلکه تک تک اعضای تیم اهدافی دارند. در خصوص باشگاه هم این موضوع صدق می نماید. هدف ما از ابتدای فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و البته لیگ برتر انگلیس و دیگر جام های حذفی بود، اما حالا می توانم بگویم که لیگ برتر برای ما تمام شده و قهرمانی در آن خیلی دور از دسترس شده است.

لیورپول که در تمامی چهار بازی اخیر لیگ فزونی اش تن به شکست داده، در حال حاضر با 40 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر است و با منچسترسیتی صدرنشین 19 امتیاز اختلاف دارد.

مهاجم سنگالی و 28 ساله سرخپوشان مرسی ساید اضافه نمود: ما همواره خودمان را باور داریم و هیچگاه تسلیم نمی شویم و نمی خواهیم دست از کوشش بکشیم، اما منچسترسیتی تیم خوبی است و در حال حاضر در اوج است.

مانه که دو فصل پیش با لیورپول به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: در حال حاضر هدف اصلی مان خاتمه بردن لیگ در جمع چهار تیم برتر است، اما هدف اصلی ترمان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، هرچندکار آسانی در پیش نداریم.

وی توضیح داد: ما در لیگ قهرمانان با بهترین تیم های اروپا روبه رو می شویم، اما ما اینجا هستیم تا بهترین های دنیا را شکست دهیم. هر کاری هم که لازم باشد برای پیشروی در لیگ قهرمانان و فتح این جام انجام خواهیم داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1008

به "مانه: قهرمانی لیورپول در لیگ برتر خیلی دور از دسترس شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانه: قهرمانی لیورپول در لیگ برتر خیلی دور از دسترس شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید