محدودیت 100 درصدی تردد در اماکن گردشگری همدان در روز طبیعت

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/همدان رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان همدان گفت: محدودیت 100 درصدی تردد برای اماکن گردشگری و تفریحی همدان در روز 13 فروردین و روز طبیعت از سوی پلیس راهور انجام خواهد پذیرفت.

محدودیت 100 درصدی تردد در اماکن گردشگری همدان در روز طبیعت

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

سرهنگ علی فکری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی در 13 فروردین در شهر همدان و نقاط تفریحی وجود دارد.

وی اضافه نمود: محور گنجنامه، بلوار ارم، سد اکباتان و بوستان ها و پارک ها با محدودیت 100 درصدی روبرو خواهند بود و باغداران یا یک روز جلوتر و یا با هماهنگی های خاص می توانند به باغ بروند.

رئیس پلیس راهور استان همدان بیان نمود: راه های دسترسی به سد اکباتان هم از طرف شهرک بهشتی و هم از طرف جاده ملایر اعمال خواهد شد و محلی های روستای تفریجان نیز با معرفی هم محلی ها و به صورت کنترل شده می توانند به روستا وارد شوند.

وی با اشاره به منع تردد به بعضی از روستاها از سوی اهالی محلی نیز گفت: اهالی روستاهایی که مصوبه شورای تامین استان و ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا را داشته باشند، می توانند به راحتی مانع از ورود سایر افراد به داخل روستا شوند و کار آنها غیرقانونی نخواهد بود.

فکری تاکید نمود: تردد افرادی که مشکوک به بیماری هستند در روستاها و اماکن گردشگری و تفریحی باعث افزایش مبتلایان و جلوگیری از عدم قطع زنجیره ابتلا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 407

به "محدودیت 100 درصدی تردد در اماکن گردشگری همدان در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت 100 درصدی تردد در اماکن گردشگری همدان در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید