مقابله با افزایش قیمت و احتکار کالا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بازی ناتمام، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از شروع طرح نظارت ویژه بر بازار با هدف مقابله با افزایش قیمت و احتکار کالا در استان اطلاع داد.

مقابله با افزایش قیمت و احتکار کالا در کهگیلویه و بویراحمد

براتعلی صالحی گفت: با هدف مقابله با افزایش قیمت و احتکار کالا در کهگیلویه و بویراحمد طرح مشترک تنظیم بازار و امنیت مالی با همکاری همه دستگاه های نظارتی در بازار شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و دیگر منطقه ها و شهرستان های استان شروع شده است.

وی می گوید: بازرسان به هیچ وجه با متخلفان مماشات نمی نمایند و حداکثر جریمه قانونی را برای متخلفان بازار اعمال خواهند کرد.

علی محمدی، فرماندار شهرستان بهمئی درج نکردن قیمت بر روی کالاها، گرانفروشی، چند نرخی بودن و احتکار کالا ها را از مهم ترین مسائل بازار شهر لیکک مطرح کرد و گفت: با توجه به شرایط بازار و افزایش خودسرانه بعضی اقلام مصرفی از سوی سودجویان، نظارت های ویژه بر اماکن تولیدی و توزیعی عمده فروشان در دستور کار قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛ براساس آمار موجود، بیشترین تخلف صنفی بازار کهگیلویه و بویراحمد شامل؛ احتکار، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، کم فروشی، امتناع از عرضه خدمات و کالا، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن قیمت هستند.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1642

به "مقابله با افزایش قیمت و احتکار کالا در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با افزایش قیمت و احتکار کالا در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید