نخستین پیروزی ذوب آهن با سریعترین گل فصل و دو اخراجی!

به گزارش بازی ناتمام، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار پرگل که حاشیه هم داشت، نساجی مازندران را شکست داد و نخستین برد خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر را رقم زد.

نخستین پیروزی ذوب آهن با سریعترین گل فصل و دو اخراجی!

به گزارش خبرنگاران از مهر، دیدار تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار گشت که طی آن تیم ذوب آهن با نتیجه 3 بر 2 پیروز به شکست حریف میزبان خود شد.

نیمه نخست رقابت این دو تیم با رجحان 2 بر یک ذوب آهن به خاتمه رسید. نخستین گل این تیم در دقیقه اول مسابقه ثانیه 18 توسط دارکو بیدوف وارد دروازه حریف شد.

اصفهانی ها پس از اینکه در دقیقه 4 توسط محمد مهدی نظری گل تساوی را دریافت کردند، با گل دقیقه 27 عبدالله حسینی پیش افتاده و در نهایت با همین رجحان 2 بر یک نیمه نخست را به خاتمه رساندند.

گلی که توسط بیدوف در هجدهمین ثانیه این دیدار و برای ذوب آهن به ثمر رسید، سومین گل سریع تاریخ لیگ فوتبال ایران و اولین گل سریع این فصل از مسابقات به حساب می آید.

ثانیه های خاتمهی این نیمه جنجالی شد. داور مسابقه با دادن کارت زرد دوم به مجتبی حقدوست بازیکن ذوب آهن، او را از زمین اخراج کرد. رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب آهن هم در پی اعتراض به تصمیم داور، از نیمکت این تیم اخراج شد.

نکته عجیب دیگر این نیمه، نامشخص بودن زمان برگزاری بود. در حالی که دقیقه شمار تلویزیون نشان می داد 5+45 از زمان بازی گذشته است، اکبریان 4 دقیقه وقت اضافه بیان نمود اما بعد از گذشت دو دقیقه در سوت خاتمه مسابقه دمید!

با این شرایط بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند تا آماده برگزاری نیمه دوم رقابت خود شوند. در این نیمه نساجی مازندران با گل ایوب کلانتری که در دقیقه 50 به ثمر رسید کار را به تساوی کشاند اما گل دقیقه 56 میلاد جهانی کمک حال ذوب آهن شد تا این تیم مجدداً پیش افتاده و جریان بازی را در اختیار بگیرد.

بدین ترتیب تیم فوتبال ذوب آهن در حالی که نیمه دوم رقابت با نساجی مازندران را 10 نفره و بدون سرمربی برگزار کرد پیروز به شکست 3 بر 2 این تیم شد.

پیروزی مقابل نساجی مازندران نخستین برد ذوب آهن در فصل بیستم رقابت های لیگ برتر بود. این تیم در حالی به این برد دست یافت که از مجموع 12 دیدار گذشته نتیجه 4 بازی را واگذار کرده بود و در 8 دیدار هم به تساوی رضایت داده بود.

نساجی مازندران هم در حالی متحمل شکست در دیدار برابر ذوب آن شد که از مجموع 5 دیدار گذشته خود نتیجه 4 دیدار را واگذار کرده بود و یک بازی را هم با تساوی تمام کرده بود. این دومین باخت متوالی نساجی با سرمربیگری مجید جلالی محسوب می شود.

پیش از دیدار امروز تیم های نساجی و ذوب آهن دو تیم به ترتیب با 9 و 8 امتیاز در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند اما با توجه به نتیجه ثبت شده، ذوب آهن یک رده صعود کرد و جای حریفش را در جدول رده بندی گرفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1023

به "نخستین پیروزی ذوب آهن با سریعترین گل فصل و دو اخراجی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین پیروزی ذوب آهن با سریعترین گل فصل و دو اخراجی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید