همیلتون از سر مسئولان فرمول وان دست برنمی دارد

به گزارش بازی ناتمام، اگرچه مسابقات فرمول وان 2021 تمام شد، اما همیلتون و تیم مرسدس کماکان به آنچه در پیست ابوظبی رخ داد، معترض هستند و به هر شکلی اعتراضشان را اعلام می کنند. ماجرا برمی گردد به ورود مجدد ماشین ایمنی به پیست و اینکه فرصتی نصیب فرشتاپن شد تا لاستیک عوض کند و در دور آخر، مچ سِر لوییس همیلتون را بخواباند.

همیلتون از سر مسئولان فرمول وان دست برنمی دارد

به تازگی خبر رسیده که در اعتراض به آنچه بی توجهی مسئولان نسبت به این اتفاق عنوان شده، لوئیس همیلتون و رئیس تیمش توتو وولف تصمیم گرفته اند که گردهمایی آخر فصل FIA (فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی) در پاریس را تحریم کنند؛ اتفاقی که واکنش محمد بن سُلایم، رئیس FIA را در پی داشته است: اگر همیلتون و تیمش چنین کاری کنند، با آنها برخورد می کنیم. بخششی در کار نیست.

طبق قانون نفرات اول تا سوم باید در این مراسم شرکت کنند تا اسپانسرها هم برای حضور در این رویداد روی خوش نشان بدهند. از آنجا که همیلتون حالا به یک افسانه تبدیل شده و لقب سِر هم دارد، غیبتش در این مراسم می تواند لطمه ای جبران ناپذیر برای FIA باشد.

سُلایم می گوید: ما باز هم مسابقه را بررسی می کنیم. اگر تخلفی شده باشد، به آن رسیدگی می کنیم. اما باید یادمان باشد که قانون، قانون است و تغییر نمی کند. تخلف فنی قطعا جریمه دارد، اما تحریم مراسم تبعات بسیار سنگین تری دارد و من فکر نمی کنم همیلتون و تیم مرسدس دوست داشته باشند با آن روبرو شوند.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1592

به "همیلتون از سر مسئولان فرمول وان دست برنمی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همیلتون از سر مسئولان فرمول وان دست برنمی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید