10 پلیس مونترال استعفا کردند

به گزارش بازی ناتمام، پلیس مونترال (SPVM) هفته گذشته 10 مامور را از دست داد که هفت نفر از آنها به دلایلی غیر از بازنشستگی استعفا کردند.

10 پلیس مونترال استعفا کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی ، این خبر در حالی منتشر می گردد که کبک از سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری برای استخدام 450 افسر پلیس مونترال در پنج سال آینده برای کاهش خشونت مرتبط با اسلحه در این شهر خبر داده است.

به گفته مقامات، پلیس مونترال همزمان با دو مشکل روبه رو است: حفظ و جذب نیرو.

تیراندازی های زیادی، حمایت نشدن از سوی شهرداری، شرایط کاری بد در مقایسه با سایر افراد استخدام شده، ترافیک، اختصاص نیافتن پارکینگ برای ماموران پلیس و موارد دیگر از جمله عوامل دلسردکننده نیروهای پلیس مونترال است.

رئیس موقت پلیس مونترال، روز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت از تمام کارکنان پلیس مستعفی خواسته شده تا شرح بدهند که چرا کارشان را ترک کردند.

به گفته کارشناسان، دلایل رایج برای ترک کار پلیس ها عبارتند از: احساس فشار مضاعف ناشی از قضاوت شدن در رسانه های اجتماعی به واسطه فیلم های ضبط شده از آنها، به علاوه دستمزد ناکافی.

طبق آمار، یک مامور پلیس به طور میانه سالانه 80886 دلار در مونترال عایدی دارد، این رقم در اتاوا 86053 دلار و در تورنتو 86555 دلار است.

راهکار دولت

آموزشگاه پلیس ملی کبک کوشش خود را بیشتر خواهد نمود و سالانه 72 مامور مشتاق نو را آموزش می دهد تا بعداً آنها را به نیروی پلیس مونترال اضافه کند.

به گفته وزیر امنیت عمومی کبک، پلیس باید از سوی دولت احساس حمایت کند تا نسل نوی از افسران به یگان های پلیس بپیوندند.

با وجود سختی کار برای جذب نیروهای بیشتر پلیس، شهردار مونترال تاکید نموده که اجازه نخواهد داد تا فضای شهر جولانگاه جنایتکاران باشد.

ادامه مطلب

منبع: خبرکانادا
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1617

به "10 پلیس مونترال استعفا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پلیس مونترال استعفا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید