5 اشتباه رایج در خصوص زندگی در ترکیه

به گزارش بازی ناتمام، پیش از مهاجرت به ترکیه ممکن است تصورات نادرستی از زندگی و کار در این کشور داشته باشید. تصورات اشتباهی که ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد؛ به همین دلیل، آگاهی از آن لازم است. در این مطلب به بعضی از این اشتباهات اشاره خواهم کرد.

5 اشتباه رایج در خصوص زندگی در ترکیه
  1. یادگیری زبان ترکی کاری کوتاه مدت است.

بعضی به امید اینکه در بازه زمانی 3 تا 4 ماه می توانند زبان ترکی یاد بگیرند وارد این کشور می شوند. فرایند یادگرفتن زبان ترکی بسیار طولانی تر این بازه زمانی است. البته این فرآیند برای ترک زبانان کشورمان سریع تر خواهد بود و آن ها زودتر می توانند به زبان محاوره ای ترکیه تسلط پیدا نمایند.

  1. تصور اشتباه راجع به کاربرد زبان برای کاریابی در ترکیه

بعضی بر این باورند که تسلط بر زبان ترکی، یافتن کار در ترکیه را تضمین می نماید ؛ اما این تصوری نادرست است چراکه کاریابی در ترکیه بیشتر از هر چیز به تخصص های پرطرفدار در این کشور احتیاج دارد. متقابلا بعضی بر این باورند که چون زبان ترکی بلد نیستند نمی توانند در ترکیه مشغول به کار شوند؛ لازم است بدانید بعضی بدون تسلط به زبان ترکی درآمدهای کلانی در این کشور به دست می آورند. برای کار در ترکیه بیشتر از هر چیز علم و آگاهی و بعد از آن سرمایه اهمیت دارد.

  1. خرید ملک یا ثبت شرکت در ترکیه با ریسک همراه است.

بعضی با سرمایه اولیه وارد ترکیه می شوند و مدتی طولانی برای تصمیم به خرید ملک و سرمایه گذاری صرف می نمایند و در نهایت کاری انجام نمی دهند. این افراد اغلب سرمایه اولیه خود را از دست می دهند. اما لازم است بدانید که اگر آگاهانه و با مشورت با مشاوران و وکلا این کار را انجام دهید، خطری به همراه نخواهد داشت.

  1. یاری نگرفتن از مشاوران

بسیاری از افراد بر این تصور اشتباهند که به تنهایی می توانند همه کارهای خود را انجام دهند. این امر ممکن است منجر به از دست رفتن سرمایه تان گردد. پس مشورت گرفتن از مشاوران و وکلای ترکی و ایرانی لازم است.

  1. تصمیم زودهنگام در خصوص مهاجرت به کشورهای اروپایی

اگر قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارید، بهتر است بعد از یک سال زندگی در ترکیه این کار را انجام دهید. یعنی زمانی که سراب های زندگی در کشورهای اروپایی از بین می رود و با سختی های زندگی در این کشورها آشنا می شوید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1627

به "5 اشتباه رایج در خصوص زندگی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اشتباه رایج در خصوص زندگی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید