آغازگشت ها و نظارت های مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی

به گزارش بازی ناتمام، مرحله نخست بازرسی مشترک و نظارت گسترده بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی ویژه نوروز 99 شروع شده و تا خاتمه اسفندماه ادامه خواهد داشت.

آغازگشت ها و نظارت های مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور عید 99 کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مدیرکل این استان، امروز پنجشنبه 1 اسفندماه 98 گفت: این نظارت با مشارکت دستگاه های نظارتی شامل تعزیرات، اداره کل میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، بهداشت، صنعت معدن تجارت، ستاد اقامه نماز به صورت گشت ویژه و مشترک از نمازخانه های بین راهی و واحدهای خدمات رسان انجام می گردد که در این بازدیدها در صورت وجود نواقص، تذکرات لازم نسبت به برطرف آن داده خواهد شد.

ایزدی اضافه نمود: دور اول بازدیدهای مشترک طی دو روز گذشته از محورهای مواصلاتی اراک- سلفچگان و اراک- بروجرد انجام پذیرفته است که در این دور از بازدیدها یک مورد تذکر و یک واحد پذیرایی بین راهی (مجتمع پذیرایی بین راهی ملاقات) مورد تشویق قرار گرفتند.

علیرضا ایزدی توضیح داد: این هیئت متشکل از کارشناسان خبره حقوقی، نمایندگان بخش خصوصی انجمن های صنفی و کارشناسان گردشگری هستند که در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعالیت می نمایند.

او اضافه نمود: به همین دلیل، دستورالعملی برای نظارت بر کیفیت تأسیسات گردشگری به ادارات کل استانی و ستاد هماهنگی خدمات سفر ابلاغ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری استان مرکزی گفت : طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده بود از سوی ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان مرکزی، به منظور رسیدگی به شکایات و کنترل خدمات تاسیسات گردشگری استان مانند هتل ها، مسافرخانه ها، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران های سنتی و سایر مراکز پذیرایی، مراکز درمانی، مراکز اسکان وپایانه ها هیئت نظارتی ویژه نیز تشکیل شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی گفت: مسافران نوروزی استان مرکزی می توانند در صورت بروز هرگونه تخلف با شماره 08633121906 و یا با تلفن گویای 09629 تماس حاصل نمایند و یا به وسیله سامانه پیغام کوتاه (میراث فرهنگی استان مرکزی 30005932002222)، با کارشناسان هیئت نظارتی مذکور ارتباط برقرار نمایند.

او گفت: هیئت رسیدگی به شکایات گردشگران در ایام نوروز به صورت دائمی فعال است و در صورت تعدد شکایات جلسات قضایی مشکل تشکیل و رسیدگی می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 177

به "آغازگشت ها و نظارت های مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغازگشت ها و نظارت های مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید