ابراهیم شکوری: به فدراسیون فوتبال هند اعتراض کردیم ، با شرایط پیچیده ای روبرو هستیم

به گزارش بازی ناتمام، ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد عدم دریافت تست های کرونای اعضای تیم پرسپولیس صحبت کرد.

ابراهیم شکوری: به فدراسیون فوتبال هند اعتراض کردیم ، با شرایط پیچیده ای روبرو هستیم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری در خصوص تاخیر 36 ساعته در ارائه پاسخ تست PCR اعضای کاروان تیم پرسپولیس ایران به رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه همان طور که پیش بینی می کردیم، با شرایط پیچیده ای روبرو هستیم. قبل از آغاز سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم.

شکوری افزود: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست ها هستیم اما هر بار جواب می دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن فرایند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای طرفداران ایجاد نموده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری صورت گرفته، توضیح داد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این شرایط را اعلام کردیم.

شکوری بیان کرد: در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تست ها آماده می گردد و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان می نمایند. به هر حال، ما منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می دهیم.

شکوری در نهایت افزود: برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط حرفه ای تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این شرایط تغییر کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1046

به "ابراهیم شکوری: به فدراسیون فوتبال هند اعتراض کردیم ، با شرایط پیچیده ای روبرو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم شکوری: به فدراسیون فوتبال هند اعتراض کردیم ، با شرایط پیچیده ای روبرو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید