پزشک پرسپولیس: کار وزارت بهداشت را تایید می کنم، ای کاش این حالت برای تمام پروازها باشد

به گزارش بازی ناتمام، برای من به عنوان پزشک سلامتی تمام افراد جامعه از همه چیز مهمتر است. ای کاش این حالت برای تمام افرادی که در پروازهای با ریسک بالا از کشور هند و یا کشورهای همجوار حضور دارند اجرا گردد.

پزشک پرسپولیس: کار وزارت بهداشت را تایید می کنم، ای کاش این حالت برای تمام پروازها باشد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص حضور نمایندگان وزارت بهداشت در فرودگاه و همچنین قرنطینه این تیم ارائه کرد.

به گزارش فارس، علیرضا حقیقت در خصوص اینکه آیا کار وزارت بهداشت در فرودگاه مهرآباد نمایشی بوده، گفت: با توجه به حساسیت موضوع پرسپولیس 21 روز در قرنطینه کامل در شهر گوا بود. سعی کردیم با رعایت بالاترین استانداردها بامنیت بازیکنان برابر کرونا حفظ گردد. هفت بار تست دادیم ولی به هر حال به خاطر شرایط خاص کشور هند و شیوع بی سابقه کرونا، من کار وزارت بهداشت در خصوص پرسپولیس را تأیید می کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می گردد نمایندگان وزارت بهداشت با گان به کنار هواپیما آمدند و حتی راننده ماسک نداشته مطرح نمود: منظورم این است که ما تأیید می کنیم اما سلامتی هموطنان عزیزمان از هر چیزی مهمتر است. خواهان این هستم که شرایط قرنطینه برای تمام پروازها که از هند یا کشورهایی که مشکوک هستند، انجام گردد.

پزشک پرسپولیس در خصوص اینکه آیا خودش دیده در بقیه پروازها از هند این مسأله رعایت نمی گردد، گفت: تا جایی که می دانم این حالتی که برای پرسپولیس انجام شد برای افراد دیگر لحاظ نشده، ما الان در قرنطینه کامل هستیم و جواب تست اول هنوز حاضر نشده، به محض اینکه تست دوم ما در روز دوشنبه انجام گردد و جوابش احتمالاً سه شنبه برسد تیم می تواند به تمرینات برگردد. الان یک گروه بیرون قرنطینه شامل بازیکنان و عوامل اجرایی داریم که نمی توانند به تیم ملحق شوند. سوای این مسأله ریکاوری ذهنی بازیکنان هم مهم است. آن ها 21 روز از خانواده هایشان دور بودند و حالا باید شرایط سخت قرنطینه این سه روز را هم تحمل نمایند. این مسائل ما را بیشتر نموده منتظر جواب تست دوم خواهیم بود. بعد از آن بازیکنان می توانند برای تمرین در اختیار کادر فنی قرار بگیرند.

حقیقت در گفت وگو با رادیو جوان در پاسخ به این سوال که آیا این قرنطینه در ایران لازم بود، مطرح نمود: بله، ولی برای من به عنوان پزشک سلامتی تمام افراد جامعه از همه چیز مهمتر است. ای کاش این حالت برای تمام افرادی که در پروازهای با ریسک بالا از کشور هند و یا کشورهای همجوار حضور دارند اجرا گردد.

پزشک پرسپولیس در خصوص اینکه اجرای این کار اگر برای همه باشد منطقی است اما اینکه کنار هواپیمای پرسپولیس آمدند تا شاید به طور ویژه تر در کنار این تیم باشند گفت: شاید منظور از این مورد خاص این بود که اگر قرار است قرنطینه باشد و یکسری پروتکل ها برای ایزوله کردن ما لحاظ گردد از همین ابتدا به صورت اصولی صورت بگیرد. البته ما در هر جایی می توانیم ایراد بگیریم. همین الان در هتل پرسنل باید مانند ما ایزوله باشند و رفت و آمد ننمایند. ما خودمان، خودمان را ایزوله نموده ایم و خیلی رعایت می کنیم چون در خصوص سلامتی دیگران احساس مسؤولیت داریم ولی در خصوص رعایت پروتکل وقتی قرنطینه به صورت کامل می خواهد انجام گردد نباید در آن منطقه حتی برای پرسنل اداری هتل به هیچ عنوان ورود و خروج صورت بگیرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1104

به "پزشک پرسپولیس: کار وزارت بهداشت را تایید می کنم، ای کاش این حالت برای تمام پروازها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک پرسپولیس: کار وزارت بهداشت را تایید می کنم، ای کاش این حالت برای تمام پروازها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید