اشتباه نکنید؛ این کامیون را فضایی ها نساخته اند! ، عکس

به گزارش بازی ناتمام، کن ورث از جدیدترین کامیون خود به نام سوپرتراک 2 رونمایی کرد. این کامیون با چهره ای فوق العاده عجیب و خاص، جدیدترین محصول از مجموعه نیمه دوستدار محیط زیست شناخته می گردد.

اشتباه نکنید؛ این کامیون را فضایی ها نساخته اند! ، عکس

امیرمسعود عابدین- کن ورث سوپرتراک 2 بیشتر شبیه قطار است تا کامیون! این کامیون دوستدار محیط زیست، محدودیت ها را در کاهش آیرودینامیک زیر پا گذاشته است و به عنوان بخشی از این کوشش، ظاهری ساده و چرخ های کاملاً پوشانده دارد. سوپرتراک بعلاوه از آینه های جانبی دیجیتال بهره می برد که نه تنها آیرودینامیک را بهبود می دهد، بلکه به ایجاد دید بهتر نیز یاری می نماید.

دماغه و چراغ های سوپرتراک2 از دیگر ویژگی های عجیب وغریب آن هستند. این مدل بعلاوه دارای سیستم تعلیق متغیر است که می تواند ارتفاع سواری را برای بهینه سازی فاصله یا آیرودینامیک تنظیم کند.

استایل آینده نگرانه در داخل کابین نیز ادامه دارد، چرا که صندلی مرکزی برای راننده و نمایشگر کیلومترشمار 15 اینچی در برابر او وجود دارد. پشت فضای کابین، اتاق خوابی با یک تخت وجود دارد.

به گزارش خبرنگاران ، نیروی این کامیون با موتور دیزلی PACCAR MX-11 تأمین می گردد که 440 اسب بخار قدرت فراوری می نماید و به سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی مجهز است که از نسل بعدی باتری های لیتیوم یون استفاده می نماید. استفاده از این باتری ها باعث شده تا این کامیون به فن های الکتریکی و فرمان الکتریکی و بعلاوه پمپ های خنک کننده الکتریکی و HVAC مجهز گردد. همه این ها قبلاً به صورت مکانیکی راهنمایی می شدند. کن ورث اعلام نمود که فن موتور به تنهایی می تواند تا 80 اسب بخار قدرت فراوری کند.

علاوه بر یاری به بهبود کارایی، سیستم هیبریدی امکان اقامت شبانه را با موتور خاموش فراهم می نماید. این امر می تواند به کاهش چشمگیر انتشار گازهای گلخانه ای یاری کند، چرا که رانندگان کامیون نیازی به روشن نگه داشتن کامیون های خود ندارند.

علاوه بر موتور کارآمدتر، SuperTruck 2 و تریلر آن به طرز شگفت آوری سبک وزنند. وزن کامیون و تریلر روی هم 11839 کیلوگرم است که 3221 کیلوگرم کمتر از کامیون های معمولی است.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 خرداد 1403 بروزرسانی: 3 خرداد 1403 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1794

به "اشتباه نکنید؛ این کامیون را فضایی ها نساخته اند! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه نکنید؛ این کامیون را فضایی ها نساخته اند! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید