تور آفریقای جنوبی ارزان: اطلاعات پروازی کامل سفر به شهر های آفریقای جنوبی

به گزارش بازی ناتمام، با اطلاعات پرواز برای سفر به شهر های آفریقای جنوبی آشنا شوید

کمتر کسی وجود دارد که سفر به شهر های آفریقای جنوبی برایش مجذوب کننده و هیجان انگیز نباشد. فکر کنید فرای آن تصویری که پشت مانیتورها و صفحات کاغذی مجله ها و کتاب ها می بینیم و می خوانیم، خود شخصا به صورت انفرادی یاهمراه با دوستان و خانواده به آن سوی دنیا و قاره سیاه سفر کنیم و در یکی از کشورهای مدرن دنیا به استراحت بپردازیم و ببینیم، لذتی فوق العاده دارد. اگر شما هم قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، اطلاعات پروازی سفر به شهر های آفریقای جنوبی را مرور نماییم.

تور آفریقای جنوبی ارزان: اطلاعات پروازی کامل سفر به شهر های آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

اطلاعات پرواز تهران به شهر های آفریقای جنوبی

برای این که به کشور آفریقای جنوبی سفر کنید، به یاد داشته باشید که ابتدا باید این را بدانید که از سمت ایران به مقصد آفریقای جنوبی، پرواز مستقیم وجود ندارد. تمامی پرواز ها به سمت این مقصد هاب پروازی دارند. به این صورت که پروازها به سمت یکی از مقصد های میانی ابتدا پرواز نموده و سپس از آن جا راهی مقصد اصلی می گردد. از جمله مقصد های میانی که می توانیم به آن ها اشاره کنیم؛ دبی، دوحه، استانبول و … است. اگر بلیط سفر خود را از خبرنگاران خریداری می کنید باید بدانید که شما برای پرواز به سمت کشور آفریقای جنوب می توانید از پروازهایی با مقصد میانی دبی و دوحه بهره ببرید.

این پروازها به وسیله دو شرکت هواپیمایی قطر و شرکت هواپیمایی امارات انجام می گیرند. پرواز ها بدین صورت هستند که هواپیمای شما ابتدا به دبی و یا دوحه پرواز می نمایند و مدتی در این مقصد ها توقف دارند و سپس به مقصد یکی از شهرهای کیپ تاون و یا ژوهانسبورگ پرواز می نمایند.

جدول زمان بندی پرواز های تهران به مقصد آفریقای جنوبی به صورت روزانه هستند و شما می توانید با توجه به زمان مورد نظر خود پروازتان را انتخاب نمایید. برای برگشت نیز از کیپ تاون پرواز می کنید و اگر مقصد میانی شما دبی است، 11 ساعت و 35 دقیقه و اگر مقصدتان دوحه است، پرواز شما 12 ساعت و 10 دقیقه طول خواهد کشید. به خاطر داشته باشید که فاصله هوایی تهران تا ژوهانسبورگ 7262 کیلومتر و تا کیپ تاون 8418 کیلومتر است.

تمامی پرواز ها با هواپیمای بوئینگ 777 انجام می گردد.

پرواز شما به مقصد ژوهانسبورگ در فرودگاه بین المللی اولیور تامبو(O. R. Tambo International Airport) می نشیند و در برگشت از فرودگاه بین المللی کیپ تاون(Cape Town International Airport) پرواز می نماید.

سفر به شهر های آفریقای جنوبی

برای سفر به شهر های آفریقای جنوبی می توانید به صورت انفرادی و با خرید بلیط و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور آفریقای جنوبی به شهر های مختلف این کشور سفر کنید. در سفر با تور آفریقای جنوبی می توانید از تمام منطقه ها قدیمی شهر های آفریقای جنوبی در یک روز تماشا کنید. به برترین وجذاب ترین منطقه ها آفریقای جنوبی و شهر های آن بروید و به برترین رستوران های شهر های این کشور سر بزنید. در برترین هتل های ژوهانسبورگ، کیپ تاون، … اقامت کنید و برترین اوقات سفر را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خبرنگاران مراجعه بفرمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1451

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: اطلاعات پروازی کامل سفر به شهر های آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: اطلاعات پروازی کامل سفر به شهر های آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید