اعلام مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی گوشی الزامی می گردد

به گزارش بازی ناتمام، قانون جدیدی در انگلیس پیشنهاد شده تا فراوری نمایندگان موبایل مجبور شوند مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی مهم برای دستگاه ها را به مشتریان اعلام نمایند.

اعلام مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی گوشی الزامی می گردد

براساس قانون جدید پیشنهادی دولت انگلیس، فراوری نمایندگان موبایل باید اعلام نمایند دستگاه ها تا چه زمانی آپدیت های امنیتی مهم را دریافت می نمایند.

این اقدام بخشی از طرح وسیع تر وضع قوانین سخت گیرانه برای دستگاه های هوشند از جمله بلندگوهای هوشمند است. برهمین اساس پسوردهای آسانی که در سراسر دنیا استفاده می گردد مانند password و admin نیز ممنوع خواهند شد.

در حال حاضر هنگامیکه کاربری موبایل جدید می خرد، به طور کامل تعیین نیست فراوری نماینده تا چه زمان آپدیت های حیاتی برای وصله کردن شکاف های نرم افزاری را ارسال می نماید.

در صورتیکه این قانون تأیید گردد، فراوری نمایندگان موبایل باید مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی را هنگام فروش به مشتریان اعلام نمایند.

مت وارمن وزیر زیرساخت دیجیتال انگلیس می گوید: موبایل ها و دستگاه های هوشمند، معدن طلایی برای هکرهایی به حساب می آیند که به دنبال سرقت اطلاعات هستند. این درحالی است که تعداد زیادی از دستگاه ها همچنان با نسخه های قدیمی نرم افزارها که حاوی شکاف های امنیتی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند.

وی افزود: ما قانون را تغییر می دهیم تا تضمین گردد افراد قبل از خرید دستگاه دقیقاً مدت زمان پشتیبانی از دستگاه ها از طریق آپدیت های امنیتی را بدانند. به این ترتیب نفوذ به دستگاه سخت تر می گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1092

به "اعلام مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی گوشی الزامی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی گوشی الزامی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید