افشای رقم قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس، سوپرمن کمتر از سایرین می گیرد

به گزارش بازی ناتمام، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با وجود این که این روزها در تیمش می درخشد، اما کم ترین دستمزد را نسبت به سایر بازیکنان می گیرد.

افشای رقم قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس، سوپرمن کمتر از سایرین می گیرد

به گزارش خبرنگاران، در هفته های اخیر علکرد خیره کننده سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس باعث تحسین همگان شده است. کاپیتان پرسپولیس که در 39 سالگی به سر می برد، در چهار بازی تیمش توانسته تک گل سه امتیازی به ثمر برساند تا تیمش عملا با گل های او 12 امتیاز به دست بیاورد. از طرف دیگر او به عنوان یک مدافع هم نقش کلیدی در دفاع از دروازه تیمش داشته تا پرسپولیس با اطمینان خاطر از خط دفاع، کار کند. در این میان اما حسینی عملا دستمزد کم تری نسبت به سایرین در پرسپولیس می گیرد.

بر اساس اطلاعاتی که منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس در اختیار خبرنگاران قرار دادند، سید جلال حسینی برای فصل 98 ـ 97، دستمزد یک میلیارد و 300 میلیون تومانی به عنوان پایه در قراردادش نوشته شده بود و در ادامه هم برای فصل 99- 98، رقم پایه قرارداد او به یک میلیارد و 560 میلیون تومان رسید و حالا برای فصل 1400 ـ 99، پایه قرارداد سید جلال حسینی به یک میلیارد و 872 میلیون تومان رسیده است. این درحالی است که عملا قرارداد بازیکنان جدید این تیم و بعضی دیگر بسیار بیشتر از مبلغ قرارداد سید جلال حسینی است.

نکته مهم ماجرا هم اینجاست که حسینی به همراه بعضی دیگر از بازیکنان، پیش از شروع فصل جدید، حدود 40 درصد از طلب های خود را به باشگاه بخشیدند تا در شرایط سخت اقتصادی، به پرسپولیس یاری نموده باشند.

باشگاه پرسپولیس تا به امروز، 35 درصد از پایه قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی در فصل جدید را به حسابشان واریز نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1146

به "افشای رقم قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس، سوپرمن کمتر از سایرین می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای رقم قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس، سوپرمن کمتر از سایرین می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید