مهدی ترابی جواب بازیکنان استقلال را داد

به گزارش بازی ناتمام، مهدی ترابی که مثل همواره نمایش موثری در ترکیب پرسپولیس در بازی امروز مقابل طرفدار داشت و خطای پنالتی منجر به گل اول سرخ پوشان را در لحظات ابتدایی گرفت و روی گل دوم نیز موثر بود، در انتها این مسابقه با خبرنگاران گفت وگویی انجام داد.

مهدی ترابی جواب بازیکنان استقلال را داد

ترابی درباره رجحان پرسپولیس مقابل طرفدار در نیمه نهایی جام حذفی مطرح نمود: می دانستیم بازی سختی داریم، اما خدا را شکر خیلی محکم آغاز کردیم و توانستیم در دقایق ابتدایی دو گل بزنیم. تیم خوب طرفدار را خیلی خوب بررسی کردیم و امیدوارم در ملاقات بعد مقابل استقلال نیز همینطور کار کنیم و یک جام دیگر به طرفداران هدیه کنیم.

او درباره داوری این مسابقه گفت: هنوز صحنه ها را ندیدم، اما فکر می کنم خطایی که روی من رخ داد، پنالتی بود.

ستاره پرسپولیس در خصوص درخواست بازیکنان استقلال برای حضور داور خارجی یا علیرضا فغانی در فینال جام حذفی ابراز کرد: علت خاصی دارد؟ ما وظیفه داریم بازی کنیم. هر داوری بیاورند، بازی خواهیم کرد.

ترابی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال معتقد هستند پرسپولیس در بازی برگشت دربی با داوری به رجحان رسید، اظهار کرد: نظرشان است و ما به آن ها احترام می گذاریم، اما نظرشان اشتباه است، چون همه کارشناسان داوری گفتند پنالتی در دربی اتفاق نیفتاد و ما هم با قدرت به استقبال یک بازی دیگر می رویم.

او پیرامون اینکه در لیگ عربستان برای مسابقه النصر و الشباب داور فرانسوی انتخاب کردند، گفت: من لیگ عربستان را پیگیری نمی کنم.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در خصوص حساسیت بازی فینال جام حذفی اظهار کرد: ما هفته قبل یک جام گرفتیم و خیلی سخت بود مقابل تیم خوب طرفدار چنین عملکردی داشته باشیم. ما احتیاج داریم تا از نظر ذهنی برای مسابقه بعد خیلی قوی تر شویم تا بتوانیم نمایش بهتری مقابل استقلال ارائه کنیم.

ترابی تاکید نمود: استقلال تیم بهتری است و نمی خواهند دست خالی این فصل را تمام نمایند. امیدوارم نمایش خیلی خوبی در ملاقات هفته بعد داشته باشیم و باهوش کار کنیم تا ان شاالله به قهرمانی برسیم.

او درباره تونل زدن بازیکنان طرفدار برای پرسپولیسی ها در آغاز بازی گفت: دست شان درد نکند؛ آن ها احترام گذاشتند و امیدوارم در ادامه مسیر پیروز باشند.

ستاره پرسپولیس یادآور شد: از تماشاگران پرسپولیس تشکر می کنم که در ملاقات های قبل حمایت خوبی از تیم داشتند، ولی امروز جای آن ها خالی بود. امیدوارم در بازی فینال دوباره حمایت شان را ببینیم. بعلاوه جا دارد از باشگاه و آقای درویش و عوامل تیم یاری کردند، تشکر کنم و امیدوارم یک جام دیگر به دست بیاوریم.

ترابی در خصوص اوضاع مالی پرسپولیس در خاتمه فصل ابراز کرد: خدا را شکر ما غر نمی زنیم و امیدوار هستیم اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1735

به "مهدی ترابی جواب بازیکنان استقلال را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی جواب بازیکنان استقلال را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید