اقدام استرالیا برای مقابله با کودک آزاری مجازی (تور استرالیا ارزان)

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شرکت های مذکور در صورت عدم پیروی از دستور جریمه می شوند.

اقدام استرالیا برای مقابله با کودک آزاری مجازی (تور استرالیا ارزان)

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

این نامه به وسیله جولی اینمن گرنت یکی اعضای کمیسیون e-Safty استرالیا(آژانسی برای محافظت از کاربران اینترنت) ارسال شده است. او خاطرنشان کرد با اتکا به قانونی اقدام به ارسال برگه های حقوقی نموده که از ژانویه امسال میلادی اجرایی شده و شرکت های فناوری را ملزم به افشای فرایندهای ردیابی و حذف محتوای مخرب در 28 روز می نماید.

چنانچه شرکت های فناوری به این درخواست پاسخی ندهند هر یک از آنها به ازای هر روز تا سقف 383 هزار دلار جریمه می شوند.

این تهدید نشان دهنده موضع محکم استرالیا برای قانونمندسازی شرکت های بزرگ فناوری از سال 2021 میلاد است. قوانین ثبت شده شرکت های مذکور را مجبور می نمایند در ازای انتشار محتوای رسانه های خبری به آنها حق الزحمه ای پرداخت نمایند و بعلاوه قوانینی در این کشور ثبت شده که آنها را مجبور می نماید اطلاعات حساب های کاربری ناشناسی را فاش نمایند که محتوای افترا آمیز پخش می نمایند.

گرنت در این باره می گوید: این فعالیت ها دیگر محدود به وب تاریک نیست بلکه در پلتفرم های بزرگ که بچه ها هر روز آنها را مشاهده می نمایند نیز وجود دارد. در حالیکه تعداد زیادی از شرکت ها به سمت سرویس های پیغام رسان رمزگذاری شده و پخش زنده محتوا حرکت می نمایند، بیم آن وجود دارد که محتوای مخرب بدون کنترل در این پلتفرم ها منتشر گردد.

این عضو کمیسیون e-Safty آمار تهیه شده به وسیله مرکز ملی بچه ها گمشده و مورد سواستفاده قرار گرفته آمریکا را نیز خاطرنشان کرد. سازمان مذکور در امسال میلادی 29.1 میلیون گزارش درباره محتوای کودک آزاری در پلتفرم های اینترنتی دریافت نموده که از این تعداد 160 مورد به اپل و22 میلیون مورد به فیس بوک تعلق داشتند.

این درحالی است که شرکت های اینترنتی در سراسر دنیا تحت فشار هستند تا راهی برای رصد پیغام های رمزگذاری شده و ردیابی محتوای کودک آزاری در سرویس های پخش محتوا بدون به خطر افتادن حریم خصوصی افراد بیابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1615

به "اقدام استرالیا برای مقابله با کودک آزاری مجازی (تور استرالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام استرالیا برای مقابله با کودک آزاری مجازی (تور استرالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید