التماس تن هاگ برای جذب بازیکنان نو پس از شکست تحقیر آمیز

به گزارش بازی ناتمام، اریک تن هاگ پس از شکست تحقیر آمیز مقابل برنتفورد اعلام نمود هرکاری می نماید تا بازیکنان را برای پیوستن به منچستر یوناینتد متقاعد کند.

التماس تن هاگ برای جذب بازیکنان نو پس از شکست تحقیر آمیز

پس از تحقیر شیاطین سرخ به وسیله برنتفورد، اریک تن هاگ از سلسله مراتب منچستریونایتد درخواست نموده است تا به او اجازه دهند بازیکنان تازهی به خدمت بگیرد.

یونایتد با نتیجه 4-0 باخت و تن هاگ اولین مربی ای شد که از زمان جان چپمن در نوامبر 1921، دو بازی اول خود را در این مغلوب گردید.

این نتیجه باعث شد تا یونایتد در قعر جدول لیگ برتر باقی بماند، زیرا برنتفورد اولین برد خود را از سال 1938 برابر آن ها به دست آورد.

تن هاگ، سرمربی یونایتد پس از بازی گفت: ما به بازیکنان تازه و بازیکنان با کیفیت احتیاج داریم. ما هر کاری خواهیم کرد تا آن ها را متقاعد کنیم که بیایند.

این یک پنجره جابجایی بسیار ناامیدکننده برای یونایتد بوده است، زیرا نتوانسته است بیشتر اهداف اصلی خود را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند.

اما یونایتد مطمئن است که می تواند هفته آینده قراردادی را برای جذب فرنکی دی یونگ تکمیل کند و چلسی علاقه خود را به ستاره بارسلونا کاهش دهد.

یونایتد بعلاوه در حال مذاکره برای جذب مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن است و در حال آماده سازی پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای کودی گاکپو است.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1607

به "التماس تن هاگ برای جذب بازیکنان نو پس از شکست تحقیر آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "التماس تن هاگ برای جذب بازیکنان نو پس از شکست تحقیر آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید