تور ارزان ایتالیا: نبرد رئال مادرید و اینتر برای صدرنشینی، مصاف حساس میلان مقابل لیورپول

به گزارش بازی ناتمام، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید و اینتر برای سیزدهمین بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می فرایند.

تور ارزان ایتالیا: نبرد رئال مادرید و اینتر برای صدرنشینی، مصاف حساس میلان مقابل لیورپول

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/22، رئال مادرید اسپانیا میزبان اینتر ایتالیا خواهد بود. این ملاقات نبرد دو تیمی است که صعود خود را قطعی نموده اند و حالا می خواهند به عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا نمایند. از آنجا که در مرحله یک هشتم نهایی تیم های صدرنشین گروه های 8 گانه به مصاف تیم های دوم می فرایند (پس از قرعه کشی)، بنابراین اول شدن در گروه به منظور بیشترین شدن شانس قرعه راحت تر حائز اهمیت است.

رئال مادرید پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان در پی این است که با استفاده از امتیاز میزبانی صدرنشین گروه گردد درحالی که اینتر نیز می داند که فقط با پیروزی صدرنشین خواهد شد. رئال مادرید در چند بازی آخر خانگی خود در لیگ قهرمانان خیلی مقتدرانه کار ننموده اما از طرف دیگر اینتر نیز در زمین نمایندگان اسپانیا آمار جالب توجهی ندارد. رئال مادرید در رنکینگ فصل جاری یوفا در رده پنجم قرار گرفته در حالی که اینتر نهم است. در رنکینگ 10 سال اخیر یوفا نیز لوس بلانکوس و نراتزوری به ترتیب اول و بیست و ششم هستند.

اینتر که آخرین تیم ایتالیایی فاتح لیگ قهرمانان است، برای اولین بار در 10 سال گذشته صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان را تجربه می نماید. البته نباید فراموش کرد که نراتزوری در 6 فصل متوالی بین فصل های 2012/13 تا 2017/18 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان غائب بوده است. این تیم در سه حضور قبلی در مرحله گروهی با آنتونیو کونته (2 بار) و لوچانو اسپالتی نتوانسته بود به دور حذفی برسد و سیمونه اینزاگی در فصل جاری به این مهم دست یافت.

قهرمان فصل قبل ایتالیا که در حال حاضر در رتبه دوم سری آ قرار گرفته در آخرین بازی خود روز شنبه در المپیکو پیروز به شکست دادن رم با نتیجه 3-0 شد تا روحیه خود برای بازی فردا را افزایش دهد. رئال مادرید نیز که در صدر جدول لالیگا قرار گرفته و باید هفته آینده در ملاقاتی مهم به مصاف قهرمان فصل قبل لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید برود، در آخرین بازی خود روز شنبه پیروز شد سوسیداد را با نتیجه 2-0 شکست دهد. هر دو تیم در فرم خوبی هستند و به همین علت انتظار می رود فردا شاهد ملاقاتی مجذوب کننده باشیم؛ همانگونه که در بازی رفت دو تیم ملاقاتی مجذوب کننده را شاهد بودیم.

- میلان امیدوار است در بازگشتش به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، از گروهش صعود کند. در هفته شانزدهم فصل 22-2021 سری آ ایتالیا، تیم های میلان و لیورپول مقابل یکدیگر قرار می گیرند. میلان پس از آغاز ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا، در دور برگشت مسابقات نتایج بهتری گرفت و امیدش برای صعود به یک هشتم نهایی را زنده نگه داشت. گل معین نماینده جونیور مسیاس در واندا متروپولیتانو باعث شد روسونری شانس خوبی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

در صورتی که میلان بتواند لیورپولِ صعود نموده و بی دغدغه را شکست دهد و پورتو نتواند اتلتیکو مادرید را شکست دهد، آن ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا خواهند رسید. لیورپول که با فاصله ای ده امتیازی نسبت به تیم دوم صعودش را به مرحله حذفی قطعی نموده است، بازی فردا برایش جنبه تشریفات دارد و یورگن کلوپ گفته با توجه به فشردگی مسابقات، فردا تیم اصلی اش را به میدان نخواهد فرستاد. این می تواند برای میلان خبر بسیار خوبی باشد اما به هرحال سرنوشت تیم پیولی در دست خودش نیست و آن ها باید منتظر باشند پورتو مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی نرسد.

- پورتو و اتلتیکو مادرید در چارچوب آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. اتلتیکو مادرید در حقیقت فاصله بسیار کمی تا حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا دارد؛ حریف آنها در صورت عدم پیروزی میلان، با یک تساوی هم می تواند به مرحله بعدی صعود کند. سرنوشت شاگردان کونسیسائو در دست خودشان است؛ آنها با یک پیروزی خانگی می توانند مقابل چشمان تماشاگرانشان صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرند. پورتو در لیگ داخلی به اوضاع خودش سر و سامان داده و صدرنشین لیگ پرتغال به شمار میرود، آنها در بازی رفت می توانستند اتلتیکو مادرید را شکست دهند اما گل مهدی طارمی با بدشانسی مردود اعلام شد تا کار به هفته پایانی بکشد. این را هم به یاد داشته باشید که پیروزی پورتو یعنی میلان هر نتیجه ای مقابل لیورپول بگیرد، شانسی برای صعود نخواهد داشت.

اوضاع در رختکن روخی بلانکوس اصلا خوب نیست. در لالیگا رئال مادرید خیلی راحت توانسته یک اختلاف قابل اطمینان با مدافع عنوان قهرمانی ایجاد کند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز تیم سیمئونه فاصله بسیار کمی تا خداحافظی زودهنگام دارد. اتلتیکو مادرید اگر پس از بازی های فردا شب تکانی به جایگاهش نداده باشد، حتی به لیگ اروپا نیز راه پیدا نخواهد کرد. اوضاع وقتی بدتر می گردد که می دانیم ال چولو برای بازی فردا تنها یک مدافع وسط تخصصی در اختیار دارد و این یعنی حضور احتمالی یک بازیکن جوان یا جفری کوندوگبیا در قلب خط دفاع، آن هم مقابل یکی از زهردارترین تیم های اروپا.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1413

به "تور ارزان ایتالیا: نبرد رئال مادرید و اینتر برای صدرنشینی، مصاف حساس میلان مقابل لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: نبرد رئال مادرید و اینتر برای صدرنشینی، مصاف حساس میلان مقابل لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید