الکترونیک آرتز به امضای قراردادی 500 میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس نزدیک است

به گزارش بازی ناتمام، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، کمپانی الکترونیک آرتز به امضای قراردادی تجاری به ارزش تقریبا 500 میلیون پوند با لیگ برتر انگلیس نزدیک است.

الکترونیک آرتز به امضای قراردادی 500 میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس نزدیک است

به نظر می رسد که همه 20 باشگاه پریمیر لیگ از این قرارداد آگاه شده اند. این قرارداد طبق گفته ها به مدت 6 سال ادامه خواهد داشت و حدودا 488 میلیون پوند ارزش آن محسوب می گردد. از طرفی ظاهرا یکی از مدیران 20 باشگاه اعلام نموده که این قرارداد سالانه بیش از 80 میلیون پوند سوددهی داشته و شامل باقی ماندن الکترونیک آرتز به عنوان همکار اصلی لیگ برتر و بعلاوه حفظ مجوز انحصاری خود خواهد بود.

در قرارداد فعلی لیگ برتر با الکترونیک آرتز، این ناشر اسپانسر چندین المان از جمله لوگوی EA Sports که روی لباس های داوران ظاهر می گردد، است. ادغام لیگ برتر با بزرگترین حالت فیفا یعنی آلتیمیت تیم، شامل جوایزی است که به عنوان آیتم های ویژه در این بخش ظاهر می شوند. از طرفی این قرارداد می تواند شبیه به معامله ای باشد که این شرکت با لیگ فوتبال اسپانیا یعنی لالیگا، در سال گذشته امضا کرد.

قرارداد الکترونیک آرتز با لالیگا شامل حق نام گذاری تمام مسابقات لالیگا، تغییر کامل برند تجاری لالیگا با EA SPORTS شامل همه لوگوها، گرافیک ها، فونت ها و سایر عناصر بصری است. البته این قرارداد در المان های درون بازی نظیر هایلایت های مسابقات و غیره نیز تاثیرگذار است.

در نهایت لازم به ذکر است که الکترونیک آرتز اواخر امسال میلادی نام سری بازی های ورزشی محبوب خود یعنی فیفا را به EA Sports FC تغییر داده و به رابطه تقریبا 30 ساله خود با سازمان فیفا انتها خواهد داد. البته این شرکت اصرار دارد که علی رغم از دست دادن برند فیفا، نسخه های تازه این مجموعه تغییرات زیادی نخواهند کرد. این حرف تا حدود زیادی منطقی نیست زیرا به لطف بیش از 300 قرارداد، همان تجربیات عالی، حالت ها، لیگ ها، مسابقات، باشگاه ها و ورزشکاران در EA Sports FC گنجانده خواهد شد.

بازی فیفا 23 هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. این بازی بیش ترین فروش هفته اول عرضه را در بین دیگر بازی های این سری به خود اختصاص داد.

منبع: VGC

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,497,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,280,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,200,560

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,958,140

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1697

به "الکترونیک آرتز به امضای قراردادی 500 میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز به امضای قراردادی 500 میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید