بازی Black Myth: Wukong در تابستان 2024 عرضه می گردد؛ ویدیوی تازه آن را دیدن کنید

به گزارش بازی ناتمام، استودیوی بازی سازی مستقل چینی Game Science به تازگی به وسیله یک ویدیوی استاپ موشن که سال نو میلادی را به نوعی جشن می گیرد، از پنجره انتشار بازی مورد انتظار Black Myth: Wukong رونمایی نموده است.

بازی Black Myth: Wukong در تابستان 2024 عرضه می گردد؛ ویدیوی تازه آن را دیدن کنید

این بازی اکشن و نقش آفرینی بر اساس رمانی کلاسیک و قرن شانزدهمی با نام سفر به غرب (Journey to the West) ساخته شده که روایتگر سفر یک راهب بودایی از چین به منطقه ها غربی آسیای مرکزی و هند است. او در طول سفر خود با موجودات مختلفی که از اساطیر چین الهام گرفته اند، دیدار می نماید که یکی از آن ها پادشاه میمونی به نام Sun Wukong است. این شخصیت، پروتاگونیست Black Myth: Wukong محسوب می گردد و باید با دشمنان مختلف مبارزه کند تا به راهب بودایی یاری کند تا راه خود را به غرب پیدا کند.

برای جشن گرفتن سال نو چینی و آغاز سال خرگوش، Game Science یک ویدیوی تازه منتشر نموده که در آن خرگوش هایی در حال تجربه بازی هستند. این ویدیوی خنده دار، خرگوشی را نشان می دهد که سال ها منتظر بازی Black Myth: Wukong بوده است و کامپیوترش را برای اجرای آن ارتقا می دهد. در نهایت او به آرزوی خود رسیده و این ویدیو با نمایش بازه زمانی انتشار بازی یعنی تابستان سال 2024 میلادی به خاتمه می رسد.

بر خلاف ویدیو، بازی هیچ شباهتی به یک اثر استاپ موشن با حضور خرگوش ها ندارد. این بازی با استفاده از موتور بازی سازی آنریل انجین 5 پیشرفته است و قرار است تا نبردهای جذابی را بین پادشاه میمون ها و بیش از 100 نوع دشمن را به نمایش بگذارد. لازم به ذکر است که اولین تریلرهای گیم پلی بازی، بازیکنان را به یاد بازی های چالش برانگیزی مانند دارک سولز و Sekiro: Shadows Die Twice انداخت.

با این حال درجه سختی بازی همچنان به طور دقیق تعیین نیست. بعلاوه طبق گفته ها، این اولین بازی از یک سه گانه است که هر نسخه روی یک داستان چینی متفاوت تمرکز دارد. در واقع به نظر می رسد که هدف Game Science تبدیل سری Black Myth به دنیای گسترده ای از داستان ها، مانند دنیای سینمایی مارول است.

بازی Black Myth: Wukong در تابستان 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,695,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,163,400 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,100,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,749,470

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1685

به "بازی Black Myth: Wukong در تابستان 2024 عرضه می گردد؛ ویدیوی تازه آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Black Myth: Wukong در تابستان 2024 عرضه می گردد؛ ویدیوی تازه آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید