اوکلاهما در زمین کلیولند برنده شد، شکست یاران کوین لاو در خانه هوستون

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران، تیم اوکلاهما سیتی ثاندرز بامداد امروز آدینه در حالی که مهمان تیم کلیولند کاوالیرز بود در شبی که کوین دورانت فوروارد این تیم 35 امتیاز، 11 ریباند، 6 پاس منجر به امتیاز و بک بلاک شات به نام خود ثبت کرد در حضور 18 هزار و 246 طرفدار میزبان به رجحان 102 بر 95 دست یافت. بدین ترتیب تعدد بردهای این فصل اوکلاهما به عدد 50 رسید.

اوکلاهما در زمین کلیولند برنده شد، شکست یاران کوین لاو در خانه هوستون

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

کوین دورانت مقابل کلیولند هم ستاره میدان بود

در یکی دیگر از دیدارهای بامداد امروز تیم هوستون راکتس میزبان مینه سوتا تیمبر وولوز بود که در انتها این تیم را با شکست 129 بر 106 بدرقه کرد. کوین لاو فوروارد مینه سوتا در این بازی 29 امتیاز کسب کرد و امتیاز آورترین بازیکن میدان نیز معرفی گردید ولی تیمش در نهایت نتیجه را واگذار کرد. 18 هزار و 315 نفر در سالن تویوتا سنتر تماشاگر این بازی بودند.

کوین لاو ستاره تیم مینه سوتا در حال دریبل ترنس جونز بازیکن تیم هوستون راکتس

پورتلند بلیزرز در سالن اختصاصی خود مودا سنتر و با حمایت 19 هزار و 571 طرفدار خود برابر واشنگتن ویزاردز پیروزی 116 بر 103 را رقم زد. وسلی ماتئو گارد تیم پورتلند در مدت زمان 33 دقیقه توانست 28 امتیاز کسب کند و بهترین بازیکن میدان معرفی گردد. در تیم ویزاردز هم جان وال با 24 امتیاز بهترین عملکرد را داشت.

دامیان لیلارد از پورتلند در کوشش است توپ را وارد سبد تیم واشنگتن ویزاردز کند

تیم گلدن استیت ورزیر نیز با درخشش دو گارد خود استفان کری و کلی ثامپسون که به ترتیب 31 و 29 امتیاز کسب کردند برابر مهمان خود میلواکی باکس 115 بر 110 برنده شد. 19 هزار و 596 نفر در سالن اوراکل اوکلند این بازی را نظاره گر بودند.

چهار بازیکن تیم میلواکی باکس تنها نظاره گر اسلم دانک ماریس اسپیتس از گلدن استیت هستند

در جدول رده بندی کنفرانس شرق تیم های ایندیانا پیسرز، میامی هیت و تورنتو رپتورز به ترتیب اول تا سوم هستند و در جدول کنفرانس غرب رده های اول تا سوم به ترتیب در اختیار تیم های سن آنتونیو اسپرز، اوکلاهما سیتی ثاندرز و لس آنجلس کلیپرز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 246

به "اوکلاهما در زمین کلیولند برنده شد، شکست یاران کوین لاو در خانه هوستون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکلاهما در زمین کلیولند برنده شد، شکست یاران کوین لاو در خانه هوستون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید