این تلفن های همراه بروزرسانی تازه را دریافت نمی نمایند!

به گزارش بازی ناتمام، گجت نیوز نوشت: کاربران این گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو، باید به زودی با پشتیبانی نرم افزاری گوشی هایشان خداحافظی نمایند! آن طور که شرکت شیائومی رسما اعلام نموده است، 45 گوشی پرطرفدار این برند و زیرمجموعه هایش آپدیت MIUI 15 را دریافت نخواهند کرد.

این تلفن های همراه بروزرسانی تازه را دریافت نمی نمایند!

یکی از بدترین خبرها برای کاربران گوشی های هوشمند، انتها دوران پشتیبانی نرم افزاری گوشی هایشان است. شرکت های تولیدنماینده گوشی های هوشمند در سال های اخیر در این زمینه پیشرفت خوبی داشته اند اما با این حال هنوز هم پشتیبانی نرم افزاری مدل های مختلف برای بسیاری از کاربران راضی نماینده نیست. آخرین اخبار منتشر شده از طرف شرکت شیائومی، خبر از آن دارد که 45 گوشی این شرکت و زیرمجموعه هایش یعنی ردمی و پوکو آپدیت بزرگ و مورد انتظار MIUI 15 را دریافت نخواهند کرد. با آنالیز فهرست این گوشی های شیائومی همراه با گجت نیوز بمانید.

اگر نمی خواهید تمام این فهرست را زیر و رو کنید، می توانید با زدن گزینه Find in Page و جستجوی مدل گوشی تان به زبان فارسی، از عدم دریافت بروزرسانی بزرگ MIUI 15 اطلاع حاصل کنید.

این گوشی های شیائومی آپدیت MIUI 15 را دریافت نمی نمایند

بعضی از گوشی های پرطرفدار و پرفروش شیائومی، دیگر آپدیت نخواهند شد. گوشی های شیائومی می 10 لایت 5 جی و می 10 تی لایت، جزو گوشی هایی از شیائومی هستند که شانس کمی برای دریافت بروزرسانی MIUI 15 دارند. با این که این موضوع هنوز رسما تایید نشده اما سابقه شیائومی نشان می دهد این گوشی ها بروزرسانی بزرگ رابط کاربری را دریافت نخواهند کرد.

هر چند این گوشی ها قدرت بالایی دارند و در زمان عرضه به بازار، جزو برترین مدل های موجود بودند اما نکته مهم این است با توجه به تعداد بالای گوشی های شیائومی، این محصولات دیگر پس از گذشت چند سال شانسی برای دریافت بروزرسانی ندارند. گوشی می 10 یوث ادیشن هم در این فهرست است و خبری از بروزرسانی می آی یو آی 15 نیست.

گوشی های سری ردمی کی 30 شیائومی هم شانس بسیار کمی برای دریافت این بروزرسانی دارند. این یعنی گوشی های ردمی کی 30 5 جی، ردمی کی 30 معمولی، ردمی کی 30 ریسینگ و نسخه آی این گوشی به MIUI 15 به روزرسانی نمی شوند. البته احتمالا پشتیبانی نرم افزاری این گوشی ها تا چند ماه دیگر ادامه پیدا کند و مسائل امنیتی آن ها از بین برود.

سری محبوب ردمی نوت 9 هم که کاربران زیادی در ایران دارد هم این آپدیت را دریافت نخواهد کرد. گوشی های ردمی نوت 9 معمولی، نسخه 5 جی و نسخه تی این سری بروزرسانی مذکور را دریافت نخواهند کرد. ردمی 10 ایکس و ردمی 10 ایکس شیائومی هم متاسفانه این آپدیت را دریافت نمی نمایند و کاربران این مدل ها هم به زودی باید به فکر خرید یک گوشی به روزتر باشند.

سری گوشی مالی ردمی 9 هم باید با MIUI 14 به کارش ادامه دهد و خبری از MIUI 14 نخواهد بود. این یعنی ردمی 9، ردمی 9 سی، Redmi 9A، و نسخه پاور گوشی ردمی 9 آپدیت نخواهند شد. طبق شنیده ها، ردمی 9 تی هم این بروزرسانی را دریافت نخواهد کرد.

پوکو ام 2، پوکو ام 2 پرو، پوکو ام 3 و پوکو ایکس 2 هم از فهرست آپدیت گوشی های شیائومی خارج شدند و برای گوشی های آن ها این بروزرسانی منتشر نخواهد شد. این گوشی ها نسبتا قدیمی شده اند و حتی در صورت نو بودن هم شانس زیادی برای دریافت این بروزرسانی نداشتند. نکته مهم این است که سری پوکو M3 جزو بدنام ترین گوشی های شیائومی بود و با مسائلی مانند بریک شدن، هنگ کردن پس از آپدیت و … روی اعصاب کاربرانش راه می رفت.

سخن انتهای

هر چند خبر عدم انتشار یک بروزرسانی مهم، می تواند ناراحت نماینده باشد، اما شما می توانید به سادگی بدون احتیاج به آپدیت MIUI 15 هم به کار کردن با گوشی های شیائومی ادامه دهید.

اگر جزو کاربران گوشی های شیائومی هستید، این مطالب برای شما نوشته شده اند!

پیشنهاد ما این است که پس از انتها پشتیبانی نرم افزاری گوشی شیائومی تان، سریعا سراغ نصب یکی از برنامه های آنتی ویروس قدرتمند مانند AVG بروید. با این کار شما می توانید خطر بروز مسائل امنیتی را به حداقل برسانید و مدت ها از گوشی خود بدون نگرانی بهره ببرید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1749

به "این تلفن های همراه بروزرسانی تازه را دریافت نمی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این تلفن های همراه بروزرسانی تازه را دریافت نمی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید