این وسایل ثروت را به خانه شما می آورند!

به گزارش بازی ناتمام، یکی از مواردی که در جذب ثروت تاثیر گذار است، فضا و انرژی هایی است که در اطراف تان وجود دارد.

این وسایل ثروت را به خانه شما می آورند!

توجه داشته باشید که شما می توانید چیدمان خاص و زیبایی را در خانه تان داشته و برای خود موفقیت و ثروت بیشتری به ارمغان بیاورید. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی روش های جذب ثروت در دکور منزل می پردازیم.

روش های جذب ثروت در دکور منزل

می توانید فضایی ایجاد کنید که با قراردادن آگاهانه اشیا در مکان های تعیین منجر به جذب ثروت گردد. اما به یاد داشته باشید که محیط به تنهایی نمی تواند موفقیت و کامیابی را تضمین کند و نمی تواند جایگزین کوشش برای رسیدن اهداف تان گردد.

چیدمان مناسب در ورودی منزل از روش های جذب ثروت در دکور منزل

در ورودی اندازه انرژی را که در تمام خانه شما جریان پیدا می نماید، مشخص می نماید. در ورودی باید محکم و بزرگ باشد و بدون اینکه صدایی بدهد، کاملا باز گردد. در باید با کل خانه متناسب باشد. اگر خانه بزرگ تری دارید، در ورودی تان نیز باید بزرگ تر باشد. محوطه ورودی خانه تان باید زیبا باشد و به خوبی رنگ آمیزی شده باشد. پادری باید درخشان و نو باشد. سطل های زباله، گلدان های شکسته قدیمی و چیزهای دیگری را که مانع جریان انرژی از درب ورودی می گردد، از سر راه بردارید.

کنج و گوشه های خانه خود را مرتب کنید

شلوغی و کثیفی می تواند بر همه حوزه های زندگی شما تاثیر بگذارد و نه تنها مانع جذب انرژی می گردد، بلکه نمی تواند انرژی ثروت را نیز در خود نگه دارد. همه اقلام غیرضروری را که باعث شلوغی کنج خانه می گردد، جمع آوری کنید. این موارد می تواند شامل گیاه های خشک شده، سطل های زباله و همه چیزهایی باشد که شما را یاد افراد، مکان ها و چیزهایی می اندازند که ترجیح می دهید به آن ها فکر نکنید. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه خود داشته باشید به مطلب این مبل مقرون به صرفه را در خانه خود بسازید! سر بزنید.

آبنمای کوچکی در خانه داشته باشید

آب یکی از نمادهای باستانی مرتبط با ثروت است. درنتیجه یک آب نما در کنج ثروت خانه خود قرار دهید. مطمئن شوید که نور خوبی روی آب نما وجود دارد و به گونه ای قرار داده شده است که گویی آب وارد خانه شما می گردد نه اینکه از آن خارج می گردد. بعلاوه بعضی بر این باور هستند که قراردادن مجسمه اژدها در کنار نماد آب می تواند باعث جذب ثروت گردد. اگر امکان قراردادن آب نما را در خانه خود ندارید، از تصاویر آب جاری مانند آبشار یا رودخانه خروشان در خانه تان بهره ببرید.

استفاده از گیاهان آپارتمانی از روش های جذب ثروت در دکور منزل

گیاه هایی را که برگ های گرد شبیه به سکه دارند، در کنج ثروت تان قرار دهید. برای مثال گیاه هایی مانند دیفن باخیا، یشم یا لوناریا برای این کار مناسب هستند. استفاده از گیاهانی که گل های قرمز یا بنفش دارند، می تواند تاثیر این کار را افزایش دهد. از گیاه های تیغ دار یا گیاهانی که برگ های سفت و خاردار دارند، باید پرهیز کرد. بامبو معمولا در گلدان شیشه ای گذاشته می گردد، اما اگر آن را درون یک گلدان سرامیکی گذاشته اید، یک سکه فلزی درون آن قرار دهید.

از گل بهره ببرید

گل ها علاوه بر زیبایی شان، طراوت زیادی را با خود به همراه می آورند. می توانید از گل طبیعی، نقاشی یا تصویر گل یا گل های مصنوعی و ابریشمی بهره ببرید. از گل های خشک شده پرهیز کنید. برای اینکه خانه خود را زیاب کنید به مطلب گلدان های رنگی زیبا در منزل خود بسازید سر بزنید.

از کریستال بهره ببرید

به یاری بعضی از سنگ ها و کریستال های انرژی بخش که دارای ویژگی های خاص و منحصربه فردی هستند، می توان انرژی های منفی را از خانه دور کرد.

از آینه بهره ببرید

آینه ها همانند جاذب ثروت عمل می نمایند. در محل غذاخوری خانه تان یک آینه قرار دهید، به گونه ای که میز غذا را بازتاب دهد. این کار نمادی از فراوانی و ثروت است. آینه ای که دارای قاب طلایی و ترجیحا گرد یا مستطیل شکل است، می تواند برترین انتخاب برای این کار باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این وسایل دکور خانه خود را به روز کنید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1616

به "این وسایل ثروت را به خانه شما می آورند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این وسایل ثروت را به خانه شما می آورند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید