بازگشت غیر منتظره ال جی به بازار موبایل با یک گوشی عجیب!

به گزارش بازی ناتمام، اندکی پیش از خروج رسمی ال جی از بازار گوشی های هوشمند، این سازنده کره ای گفت که در حال آماده سازی برای فراوری انبوه یک گوشی هوشمند با نمایشگر چرخشی است.

بازگشت غیر منتظره ال جی به بازار موبایل با یک گوشی عجیب!

به گزارش خبرنگاران، این گوشی هوشمند در رویداد CES 2021 که بصورت مجازی برگزار گردید، به نمایش گذاشته شده بود. این احتمال وجود دارد که در ویدئوی منتشر شده از این محصول، گرافیک کامپیوتری نیز به کار رفته باشد.

اکنون یک ویدئوی واقعی از آن منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند واقعا وجود دارد. در ویدئویی که به وسیله کانال یوتیوب Checkout Tech منتشر شده است، گوشی هوشمند رول شونده ال جی از زوایای مختلف به نمایش گذاشته شده است و عناصر موجود در نمایشگر، احتمال جعلی بودن این تصاویر را به حداقل می رساند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه منتشر نشده است و ویدئو نیز جزئیات کمی از آن را به نمایش می گذارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این ویدئو نمایشگر این گوشی هوشمند رول شونده در حالت عادی به 7.4 اینچی با رزولوشن 1600 × 2428 پیکسل و در حالت رول شده به 6.8 اینچ و وضوح 1080 × 2428 پیکسل می رسد. این ویدئو بدنه شیشه ای این گوشی را با سه دوربین و یک فلاش به نمایش می گذارد. در بدنه پشتی گوشی یک برچسب سبز رنگ با شماره 3 نیز مشاهده می گردد که هنوز معین نیست به چه دلیلی استفاده شده است.

بر اساس اطلاعات غیر رسمی، ال جی تعداد کمی از این گوشی های هوشمند منحصر به فرد را به کارمندان خود فروخته است. ال جی سال گذشته تصمیم خود را برای انتها دادن به تجارت گوشی های هوشمند بیان کرد. این شرکت به مشتریان خود این اطمینان را داد که برای مدتی به روز رسانی های نرم افزاری و خدمات پشتیبانی را به آنها ارائه خواهد نمود. این شرکت تایید نموده است که گوشی های هوشمند پرچمدار سال 2019، از جمله گوشی های هوشمند سری G و V و مدل های Velvet و Wing واجد شرایط سه به روز رسانی سیستم عامل خواهند بود. ال جی لیستی از مدل هایی را منتشر نموده است که ممکن است مدتی به روز رسانی ها دریافت نمایند.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1589

به "بازگشت غیر منتظره ال جی به بازار موبایل با یک گوشی عجیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت غیر منتظره ال جی به بازار موبایل با یک گوشی عجیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید