تاریخ های جدید یوفا برای فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

به گزارش بازی ناتمام، اتحادیه فوتبال اروپا تاریخ های جدیدی را برای برگزاری فینال دو تورنمنت باشگاهی تحت مدیریت این سازمان در نظر گرفته است.

تاریخ های جدید یوفا برای فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اِس، با تعلیق رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره سبز، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تاریخ های جدیدی را برای برگزاری فینال این دو تورنمنت در نظر گرفته است، البته در صورتی که شیوع این بیماری کنترل و رقابت ها از سر گرفته شوند.

در حال حاضر شیوع کرونا در کشورهای اروپا رو به افزایش است و آمار مبتلایان در کشورهای ایتالیا، اسپانیا و آلمان به صورت روزمره بالا می رود. با این شرایط بعید به نظر می سد که تعلیق سه هفته ای لیگ های اروپایی اوضاع را برای از سرگیری مسابقات مساعد کند. یوفا اما به فرض اینکه چنین اتفاقی رخ خواهد داد و امکان ادامه مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا وجود خواهد داشت، تاریخ هایی را برای فینال این دو تورنمنت در نظر گرفته است، دو تورنمنتی که دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی آن هم هنوز به صورت کامل برگزار نشده است.

طبق گزارش آ اِس، میخواهد فینال لیگ قهرمانان اروپا را در تاریخ 27 ژوئن (هفتم تیرماه سال 1399) و فینال لیگ اروپا را هم سه روز قبل از آن یعنی چهارم تیر ماه برگزار کند. این در حالیست که پیش از این قرار بود فینال لیگ قهرمانان در تاریخ 30 می (10 خرداد) در شهر استانبول و فینال لیگ اروپا هم سه روز قبل از آن در شهر گدانسک لهستان برگزار گردد.

از قرار معلوم برنامه یوفا این است که هر دو تورنمنت را به صورت متمرکز برگزار کند و این یعنی که برخلاف بعضی حدس های قبلی، دیدارهای تمامی مراحل باقی مانده برگزار خواهند شد هرچند که این موضوع هم به شرایط شیوع کرونا در اروپا بستگی دارد.

در حال حاضر تنها 4 بازی از هشت بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شده و 2 بازی از دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 377

به "تاریخ های جدید یوفا برای فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ های جدید یوفا برای فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید