سردخانه فروشگاههای فرانسه محل نگهداری اجساد می گردد

به گزارش بازی ناتمام، رونگیس Rungis بزرگترین بازار مواد غذایی در اروپا سردخانه خود را در پاریس به نگهداری تابوت های اجساد جان باختگان ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 اختصاص داده است.

سردخانه فروشگاههای فرانسه محل نگهداری اجساد می گردد

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش فرانس 24 از خبرگزاری فرانسه، دفتر مرکزی پلیس فرانسه در بیانیه ای اعلام نموده که نخستین تابوت ها از روز آدینه در این سردخانه جای گرفته و خانواده های جان باختگان می توانند از روز دوشنبه به آنها دسترسی داشته باشند.

این بازار همزمان با این اقدام، به فعالیت اصلی خود و فروش مواد غذایی نیز ادامه می دهد.

سردخانه رونگیس، ظرفیت 800 تا یک هزار تابوت را دارد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از دیدیه لالمان رئیس پلیس پاریس گزارش داده است که این اقدام برای کاهش فشار شدیدی که بر سازمان دهندگان سردخانه ها وجود دارد، ضروری بود. این مقام پلیس گفته که پیش بینی می گردد این بحران برای چندین هفته ادامه یابد.

به گفته پلیس فرانسه، پاریس، بیشتر از دیگر مناطق فرانسه از اپیدمی ویروس کرونا متاثر شده است. تابوت های قربانیان از این سردخانه به قبرستان های فرانسه و یا خارج از این کشور انتقال داده می شوند.

هشدار فرانسه نسبت به عوارض جانبی بعضی داروهای یاری درمانی کرونا

یورونیوز هم نوشت: نهاد نظارتی بر سلامت فرانسه نسبت به عوارض جانبی داروهایی که برای مقابله با مالاریا و ایدز به کار می فرایند و در کنترل بیماری کرونا نیز اثر دارند، هشدار داد.

به گفته این نهاد نظارتی سه نفر از مبتلایان به کووید-19 که سرخود این داروها را مصرف نموده اند، تا به امروز جان باخته اند. بیش از 30 مبتلای دیگر نیز با عوارض جانبی حاد این داروها روبرو شده اند.

بر اساس گزارش این نهاد نظارتی، داروی هیدروکسی کلوروکین با نام تجاری به پلاکونیل اثرات جانبی سوئی بر روی بعضی از مبتلایان داشته است.

آژانس ملی نظارت بر سلامت ساختار پزشکی فرانسه در پی ادعای یکی از متخصصین عفونی این کشوراین گزارش را منتشر نموده است.

دیدیه رائول پروفسور و رئیس موسسه عفونت های خاورمیانه ای مقیم شهر مارسی مدتی است با انتقاد از سخنان مقامات وزارت بهداشت این کشور تاکید می نماید هیدروکسی کلوروکین تاثیر فراوانی بر بهبود بیماران مبتلا به کووید-19 دارد.

با این حال آژانس ملی نظارت بر سلامت ساختار پزشکی می گوید حتی داروی مبارزه با مالاریا، لوپوس، هم نمی تواند بدون تجویز پزشک از سوی مبتلایان به کووید-19 مصرف گردد.

هم چنین این نهاد دولتی فرانسه تاکید نمود که ترکیب دو نوع آنتی بیوتیک، آزیترومایسین و کالترا، که برای درمان بعضی از بیماران مبتلا به ایدز استفاده می گردد به دلیل عوارض جانبی که دارد نباید بدون دستور پزشک مصرف گردد.

تا این لحظه، شمار جان باختگان کرونا در فرانسه به 6هزار و 507 نفر رسیده است. در مجموع، 82هزار و 165 نفر به کرونا مبتلا شده و 14هزار و 8نفر هم بهبود یافته اند.

اگر چه مقام های فرانسوی می گویند که شمار بیمارانی که در وضع شدید بیماری قرار دارند، کاهش یافته است، اما در زمان حاضر فرانسه پس از ایتالیا و اسپانیا بالاترین آمار جان باختگان کرونا در اروپا را دارد.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 293

به "سردخانه فروشگاههای فرانسه محل نگهداری اجساد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردخانه فروشگاههای فرانسه محل نگهداری اجساد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید