کوشش جهانی برای خروج مهاجم تراکتور از ایران!

به گزارش بازی ناتمام، ورزش سه نوشت: عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری تراکتور سازی که در این تیم عملکرد موفقی نداشته، این روز ها برای جدایی از باشگاه تبریزی با مسائل زیادی روبرو است تا جایی که FIFPRO (اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای دنیا) در کوشش است تا به نحوی او را از ایران خارج کند.

کوشش جهانی برای خروج مهاجم تراکتور از ایران!

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

طبق گزارش منتشر شده در صفحه توئیتر FIFPRO، باشگاه تراکتورسازی نه تنها دستمزد عکاشه را پرداخت ننموده بلکه گذرنامه او را نیز ضبط نموده است. مذاکراتی بین دو طرف برای حل و فصل مشکل در جریان بود، اما اکنون باشگاه تراکتورسازی 15 هزار دلار برای دادن گذرنامه و صدور مجوز خروج او (مالیات معوق درآمد بدهی باشگاه) درخواست نموده است.

نامه چند روز پیش اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای دنیا به باشگاه تراکتور در رابطه با این قضیه بی پاسخ مانده است. در پی این اتفاق FIFPRO از فدراسیون فوتبال ایران درخواست مداخله نموده تا عکاشه بتواند از تراکتور جدا و از ایران خارج گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1093

به "کوشش جهانی برای خروج مهاجم تراکتور از ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش جهانی برای خروج مهاجم تراکتور از ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید