توصیه های حمید استیلی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال کشور گفت: قبل از هر چیز جا دارد چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس و ادامه افتخارآفرینی های تیم را به طرفداران، پیشکسوتان پرسپولیس، کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه تبریک بگویم. این عنوان جدید هم باعث افتخار همه اعضای خانواده پرسپولیس بود و امروز هم بازتاب آن را در جامعه می بینیم. خطاب به اعضای تیم هم باید بگویم همین که مردم را راضی کردند، جای تشکر و قدردانی دارد.

توصیه های حمید استیلی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر

سرمربی پیشین پرسپولیس اضافه نمود: این افتخار، حاصل زحمات کادر مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و حمایت های طرفداران و پیشکسوتان و نتیجه ثبات در تیم و آرامش در بخش مدیریتی است. پرسپولیس حالا لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در همین سال پیش رو دارد و باید با همین روش پیشرفت و منتظر موفقیت در آن رقابت ها هم هستیم.

وی درباره اینکه با توجه به مسائل و همچنین موانعی که ایجاد می گردد، برخی برنامه پرسپولیس برای کسب جام های بعدی را دور از دسترس می دانند، ادامه داد: بلندپروازی و داشتن هدف های عظیم و معقول خیلی خوب است. برنامه های باشگاه نیز بلندپروازی است ولی دور از دسترس نیست. پرسپولیس در همین سال ها و به خصوص فصل قبل به کارهایی دست زد که کسی انتظارش را نداشت. برای پرسپولیس، هیچ کاری نشدنی نیست. اتفاقاً این خیلی مهم و خوب است که پرسپولیس در روز قهرمانی و قبل از آن برای قهرمانی های بعدی هدف گذاری و برنامه ریزی نموده است. اینکه به رساندن تعداد قهرمانی به عدد 40، فکر شده و روی آن برنامه می ریزند، از نظر من جالب و خوب است؛ آن هم در کشور ما که همه برنامه ها کوتاه مدت و بعضاً روزمره است. با چنین نگاهی، چرا رسیدن به 40 قهرمانی دور از دسترس باشد؟ البته در دشواری این راستا، هیچ شکی نیست پس ضروری است مدیریت، کادر فنی، بازیکنان، طرفداران و پیشکسوتان زنجیروار کنار هم باشند.

کاپیتان و سرمربی پیشین سرخپوشان درباره مهم ترین مسائلی که پرسپولیس باید برای پنجمین قهرمانی در نظر داشته باشد، اعلام نمود: پرسپولیس باید بازی به بازی پیش برود. باید هر بازی را در حکم یک فینال دید و تمرکز کامل و تمام انرژی را روی همان بازی گذاشت. پرسپولیس این توانایی را دارد که هر یک از بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. دیدارهای دیگر پرسپولیس و بازی سایر تیم ها نباید حواس مان را پرت کند. پرسپولیس فقط باید به این فکر کند که امتیاز از دست ندهد، همین!

استیلی توضیح داد: شخصیت قهرمانی و شخصیت تیمی در پرسپولیس شکل گرفته و به همین خاطر است که هر بازیکنی در این شخصیت تیمی قرار می گیرد، چه در لیگ باشد و چه در آسیا، کارایی بالایی را ارائه می دهد. مثلاً در سرانجام فصل قبل وقتی پرسپولیس با یک ترکیب از نفرات جدید برای لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شد و چند بازیکن خوب و تأثیرگذار از این تیم جدا شدند، همه نگران بودند. از حامد لک تا عیسی آل کثیر، هر کس که وارد ترکیب شد، به خوبی جواب داد. الان می بینیم شجاعی، سرلک، پهلوان، فرجی، مهدی خانی، آقایی، عبدی یا هرکس دیگر وارد ترکیب می گردد، شخصیت تیم را به خودش می گیرد. البته این مربوط به انتخاب های خوب و درست کادر فنی هم می گردد. بازیکنان جدید، نسبت به آن چه در تیم های قبلی خود بودند به مراتب بهتر عمل می نمایند و این برای پرسپولیس هم مؤثر و مهم است.

سرمربی تیم امید ایران درباره شرایط این تیم نیز گفت: در حال حاضر که رقابت های باشگاهی و تیم ملی عظیمسالان جریان دارد. ما فعلاً بازی های لیگ برتر، لیگ یک و حتی لیگ دو را برای شناسایی بازیکنان و نفرات شایسته دنبال می کنیم. بازیکنان با استعداد و خوبی داریم ولی باید بیشتر میدان ببینند. به طور کلی در کشور ما آموزش بازیکن سیستماتیک نیست و استعدادها خودرو هستند. اگر باشگاه ها ملزم شوند که از رده های پای خود حمایت بیشتری نمایند، فوتبال ما این پتانسیل را دارد که هر سال پدیده های جدید معرفی کند و بازیکنان از سن کم، لژیونر شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1182

به "توصیه های حمید استیلی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های حمید استیلی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید