جام جهانی 2022 قطر؛ مکزیک صفر ، لهستان صفر

به گزارش بازی ناتمام، سومین بازی روز سوم جام جهانی 2022 قطر با بازی تیم های مکزیک و لهستان از گروه C برگزار گردید.

جام جهانی 2022 قطر؛ مکزیک صفر ، لهستان صفر

مکزیک همواره در بازی های اول خود شروعی امیدوار نماینده داشته است. آن ها در 5 ملاقات از 6 ملاقات اول خود در جام های جهانی، پیروز میدان بوده اند. در بازی های منتهی به جام، اما شاگردان تاتا مارتینو عملکرد مناسبی نداشتند و در 5 ملاقات آخر خود سه شکست را ثبت کردند تا همین علت هجمه به سرمربی این تیم در رسانه ها گردد. با وجود این مکزیک همچنان از بخت های اصلی صعود از این گروه است.

در سمت دیگر زمین لهستان با توپ پر و آماده برای خلق شگفتی به قطر سفر نموده است. چسلاو میخنیویچ سرمربی لهستان هم در کنفرانس پیش از با اشاره به این نکته هدف خودشان را صعود از گروه مطرح نمود و با توجه به آمادگی بالای لواندوفسکی و هم تیمی های او این اتفاق چندان بعید به نظر نمی رسد. لوا هم با فرم ایده آل در پی به ثمر رساندن اولین گل خود در جام جهانی است.

جام جهانی 2022 قطر - گروه C

استادیوم 974 (دوحه) - ساعت 19:30 - تماشاگر:

داور: کریس بیث (استرالیا) / یاری ها: آنتون شتینین و اشلی بیچام (استرالیا) داور چهارم: استفانی فراپارت (فرانسه) / داور ویدئویی: شان اوانز (استرالیا)

تیم ملی مکزیک:

گی یرمو اوچوا، سزار مونتس، هکتور مورنو، خسوس گایاردو، خورخه سانچز، لوئیس جراردو چاوز، ادسون آلوارز، هکتور هررا، الکسیس وگا، هنری مارتین، چاکی لوزانو

سرمربی:تاتا مارتینو

تیم ملی لهستان:

وویژک شزنی، بارتوش برزینسکی، کمیل گلیک، یاکوب کیویور، متیو کش، یاکوب کامیسنکی، گرژگورز کریخوویاک، سباستین شیمانسکی، پیوتر زیلینسکی، نیکولا زالفسکی، روبرت لواندوفسکی

سرمربی: چسلاو میخنیویچ

اخطار:

(29)خورخه سانچز (56) هکتور مورنو از مکزیک

لحظات حساس:

دقیقه 5: در یک ضد حمله سریع پاس لواندوفسکی در نزدیکی های محوطه جریمه به کامینسکی رسید و او پا به توپ وارد محوطه شد ولی پیش از آنکه به توپ ضربه بزند گایاردو مدافع مکزیک توپ را به بیرون زد.

دقیقه 26: هررا در سمت راست بیرون محوطه لهستان صاحب توپ شد و ارسال این بازیکن روی سر وگا فرود آمد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: چاوز از راست محوطه لهستان پاس عرضی و زمینی را به دهانه دروازه فرستاد ولی مکزیکی ها از این توپ نتوانستند استفاده نمایند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 45: لوزانو با یک و دو قصد داشت وارد محوطه گردد ولی قبل از رسیدن توپ برگشت به او سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. در ادامه توپ سرگردان درون محوطه به سانچز رسید و شوت این بازیکن با واکنش شزنی به کرنر رفت.

دقیقه 56: پاس کامینسکی برای لواندوفسکی درون محوطه به او رسید و در نبرد برای تصاحب توپ با مورنو سرنگون شد اما داور دستور به ادامه بازی داد. در ادامه و با یاری وار داور به کنار زمین رفت و با بازبینی صحنه اعلام ضربه پنالتی کرد. لواندوفسکی پشت توپ نهاده شد و ضربه دقیقی به توپ زد اما اوچوای افسانه ای ناجی مکزیک شد و پنالتی لواندوفسکی را دفع کرد.

دقیقه 64: سیو و واکنش فوق العاده از شزنی بازهم دروازه لهستان را نجات داد. سانتر آلوارز با ضربه هنری مارتین در حال ورود به دروازه بود اما شزنی با واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 95: نفوذ یاکوب کامیسنکی به درون محوطه جریمه مکزیک و ضربه این بازیکن که به راحتی در اختیار اوچوا نهاده شد

حاشیه:

طرفداران مکزیک مانند همواره حضور پرشور در استادیوم دارند و سبزپوشان را به شدت تشویق می نمایند.

برخورد و ضربه به سر کمیل گلیک و سرار مونتس باعث شد بازی برای دقایقی قطع گردد تا به شرایط دو باریکن رسیدگی گردد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1654

به "جام جهانی 2022 قطر؛ مکزیک صفر ، لهستان صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی 2022 قطر؛ مکزیک صفر ، لهستان صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید