حمله تند روزنامه همشهری به مهران مدیری؛ نان به نرخ روز خوری که مرد همه دوران هاست!

به گزارش بازی ناتمام، روزنامه همشهری پس از واکنش بعضی چهره های ورزشی و هنری به حوادث اخیر در شماره امروز خود به شدت از آنها انتقاد کرد. جنجالی ترین قسمت گزارش روزنامه همشهری حمله به مهران مدیری بود. این روزنامه مهران مدیری را نان به نرخ روز خوری معرفی نموده که بازی را خود یاد گرفته است!

حمله تند روزنامه همشهری به مهران مدیری؛ نان به نرخ روز خوری که مرد همه دوران هاست!

همشهری نوشته است: گرچه در فضای کنونی سیاست ایران، باید همواره منتظر اتفاقات نو بود، اما بعضی در این میان همواره یک پای برد هستند.

در ماجرا های اخیر بعضی چهره ها مانند مهران مدیری را می توان از جمله این دسته از افراد به شمار آورد. چهره ای که نشان داده است مرد همه دوران ها ست!

مدیری که چند فصل از برنامه دورهمی را فراوری نموده است و اکنون فصل پنجم آن در حال پخش است در ویدئویی خواستار آن شده است که دورهمی پخش نشود! البته این تقاضای مدیری عجیب است. مدیری تمام پولی را که بابت ساخت دورهمی باید دریافت می کرد قبلا گرفته است و عملا مالک آن نیست.

ادعایی که مدیری درحمایت از اغتشاشگران مطرح نموده روغن ریخته ای است که نذر امامزاده شده است. مدیری، اما در این ماجرا تنها نیست. چهره هایی مانند او در دنیای ورزش، فرهنگ و هنر هستند که در هر بزنگاهی رنگ و رویی تازه به خود گرفته و نان خود را در چنین فضایی جست وجو می نمایند. نان به نرخ روزخور هایی که این بازی را به خوبی یاد گرفته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1630

به "حمله تند روزنامه همشهری به مهران مدیری؛ نان به نرخ روز خوری که مرد همه دوران هاست!" امتیاز دهید

1 کاربر به "حمله تند روزنامه همشهری به مهران مدیری؛ نان به نرخ روز خوری که مرد همه دوران هاست!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند روزنامه همشهری به مهران مدیری؛ نان به نرخ روز خوری که مرد همه دوران هاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید