خبرنگاران عشایر و دامداران در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند

به گزارش بازی ناتمام، خرم آباد- خبرنگاران- رییس اداره دامپزشکی پلدخترگفت:با توجه به اخطاریه های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا ، عشایر و دامداران در حاشیه، محدوده رودخانه ها و مسیل ها توقف و اتراق نکنند.

خبرنگاران عشایر و دامداران در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند

جهت دریافت خدمات اجرای گرین روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

رضا عسکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به هشدارهای ستاد بحران استان و سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا در روزهای دوشنبه تا چهار شنبه که باعث سیلابی شدن راستا ها و طغیان رودخانه می گردد دامداران و عشایر منطقه نکات ایمنی را رعایت نمایند.

وی با بیان اینکه بارش ها به صورت نقطه ای از 150 میلیمتر فراتر خواهد رفت، اضافه نمود:به علت احتمال وقوع سیل، عشایر و دامداران تا بهبود شرایط جوی از بردن دام های خود برای چرا به مناطق مرتفع خودداری نمایند.

رییس اداره دامپزشکی پلدختر گفت: با توجه به احتمال قطع شدن راستاهای ارتباطی، دامداران نسبت به تهیه و ذخیره مواد غذایی خود و علوفه دامها به میزان کافی اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: اداره دامپزشکی در زمان بحران و احتمال وقوع سیلاب به حالت آماده باش قراردارد و در ساعات غیر اداری نیز کشیک ثابت در اداره و درمانگاه های بخش خصوصی دامپزشکی جهت ارایه خدمات به دامداران فعال خواهند بود.

عسکری یادآورشد: در صورت بروز هر گونه مشکل، دامداران می توانند با شماره ثابت تلفن33303023 تماس حاصل نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 218

به "خبرنگاران عشایر و دامداران در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عشایر و دامداران در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید