راهنمای انتخاب برترین رنگ لاک نئونی بر اساس رنگ پوست شما

به گزارش بازی ناتمام، انتخاب یک رنگ لاک زیبا و مجذوب کننده مهم است مخصوصا اگر لاک شما نئونی باشد چون این لاک ها جلوه بیشتری دارند. مهم ترین ویژگی لاک های نئونی این است که در برابر هر رنگ پوست و هر درجه ای از تیرگی هم برجستگی خود را نشان می دهند. بنابراین مهم نیست رنگ پوست شما روشن است یا تیره؛ تا زمانی که رنگ مناسب را انتخاب کنید این لاک ها ظاهر خوبی روی دستان شما خواهند داشت. در ادامه این مقاله با مجله خبرنگاران همراه باشید تا شما را با چند نکته درباره انتخاب برترین رنگ لاک نئونی آشنا کنیم.

راهنمای انتخاب برترین رنگ لاک نئونی بر اساس رنگ پوست شما

تشخیص ته رنگ پوست

اولین قدم برای انتخاب برترین رنگ لاک نئونی، دانستن ته رنگ پوستتان است.

ته رنگ پوست سرد

افرادی که ته رنگ سرد دارند، معمولا پوست قرمز یا صورتی دارند. برخلاف چیزی که برخی افراد فکر می نمایند، افرادی که ته رنگ پوست سرد دارند، لزوما رنگ پریده نیستند؛ هر چه قدر رنگ پوست عمیق تر گردد، ته رنگ پوست سرد این افراد بیشتر به قرمز مایل می گردد.

کسانی که ته رنگ پوست سردی دارند، بهتر است از لاک های نئونی با رنگ سبز یا سبز-زرد دوری نمایند؛ اما رنگ هایی در طیف آبی، بنفش و صورتی برترین انتخاب برای این افراد هستند. رنگ هایی مثل نارنجی و زرد شاید مجذوب کنندهیت زیادی نسبت به بقیه رنگ ها نداشته باشند اما برای تنوع می توانید آن ها را امتحان کنید.

  • 12 مدل ناخن و راهنمای انتخاب برترین مدل بر اساس فرم انگشتان

ته رنگ پوست گرم

کسانی که ته رنگ پوست گرمی دارند، معمولا پوست آن ها به زردی می زند و رنگ رگ هایشان مایل به سبز است. اگر ته رنگ پوست گرمی دارید، بهتر است از طیف رنگی سرد آبی، بنفش یا صورتی دوری کنید؛ زیرا باعث می گردد پوست شما زردتر دیده گردد. اما از طرفی دیگر، رنگ های زرد، مرجانی، نارنجی و قرمز برای دستان شما فوق العاده خواهند بود.

ته رنگ پوست خنثی

افرادی که ته رنگ پوست خنثی دارند، تعادلی بین ته رنگ پوست گرم و سرد هستند. هر رنگی از لاک نئونی برای این افراد زیبا خواهد بود و آن ها چیزی برای نگرانی نخواهند داشت.

ته رنگ پوست زیتونی

در آخر، افرادی که ته رنگ پوست زیتونی دارند، ممکن است پوست آن ها کمی به سبز مایل باشد. افرادی که ته رنگ پوست زیتونی دارند، با انتخاب رنگ اشتباه ممکن است ظاهر بد و مریضی بگیرند. مثل رنگ های نارنجی یا قرمزهای گرم. رنگ هایی مثل زرد، آبی، بنفش، سبز، صورتی های سرد و قرمزهای سرد برای این افراد بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.

برای اینکه بتوانید بهتر ته رنگ پوستتان را تشخیص دهید، در مطلب زیر راهنمای کاملی برایتان نوشته ایم:

  • راهنمای خرید رژ لب؛ برترین رنگ رژ لب برای رنگ پوست شما

چگونه برترین رنگ لاک نئونی را انتخاب کنیم؟

  • مطمئن شوید که رنگ لاکی که انتخاب می کنید مناسب محل کارتان است. در برخی از محیط های کاری، شما رنگی پررنگ تر از صورتی نمی توانید بزنید! اما اگر جایی که کار می کنید مسئله ای ندارد، یک لاک نئونی زرد می تواند مناسب باشد. اگر محیط کاری شما محافظه کار است، می توانید از لاک های نئونی برای انگشتان پا بهره ببرید؛ تا زمانی که کفش هایتان رنگ لاکتان را پوشش دهند.
  • لاک های نئون، توجه زیادی را به دستان شما جلب می نمایند؛ بنابراین سعی کنید که از مرطوب نماینده بهره ببرید و حتما ناخن هایتان را به خوبی فرم دهید تا زیباتر به نظر برسند.
  • برای زدن لاک های نئونی، بهتر است همواره یک لاک سفید هم در کنار خود داشته باشید. شما می توانید از لاک سفید به اسم پایه بهره ببرید. این کار به لاک نئونی شما یاری می نماید تا ظاهر مجذوب کننده تری داشته باشد و مات تر به نظر برسد.
  • سعی کنید که همه قسمت های ناخن را لاک بزنید و بعد قسمت هایی که بیرون زده را به وسیله یک پنبه یا گوش پاک کن آغشته به لاک پاک کن تمیز کنید.
  • از لاک های نئونی می توانید به اسم تزیین ناخن هم بهره ببرید. مثلا مانند مدل فرنچ سر ناخن هایتان را لاک نئونی بزنید یا روی ناخن طرح بیندازید.
  • اگر لاکتان آغاز به پریدن کرد، سریعا آن را درست کنید یا به طور کل پاک کنید؛ زیرا پریده شدن رنگ های نئونی به راحتی قابل تشخیص هستند و ظاهر خوبی ندارند.
  • اگر می خواهید رنگ ها را باهم ترکیب کنید، به یاد داشته باشید که رنگ های خنثی مثل بژ، سفید یا مشکی برترین رنگ ها هستند.
  • بعلاوه شما می توانید برای ایجاد ظاهری مجذوب کننده تر، از اکسسوری های نئون هم در استایلتان بهره ببرید تا رنگ ها بیشتر جلب توجه نمایند.

حرف آخر

خرید و زدن لاک همواره یکی از کارهای مهم و لذت بخش برای خانم هاست. انتخاب رنگ درست لاک به شما یاری خواهد نمود تا از ظاهر خود بیشتر لذت ببرید. لاک های نئونی جز ترندهای سال جاری هستند و شما به روش های مختلفی می توانید از آن ها بهره ببرید.

منبع: Glowsly

منبع: دیجی استایل
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1205

به "راهنمای انتخاب برترین رنگ لاک نئونی بر اساس رنگ پوست شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب برترین رنگ لاک نئونی بر اساس رنگ پوست شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید