رایولا: در انگلیس به من به چشم یک مجرم نگاه می نمایند، هالند می تواند به هر باشگاه دیگری برود

به گزارش بازی ناتمام، مدیر برنامه های هافبک فرانسوی شیاطین سرخ مدعی است در انگلیس به او به چشم یک مجرم نگاه می نمایند.

رایولا: در انگلیس به من به چشم یک مجرم نگاه می نمایند، هالند می تواند به هر باشگاه دیگری برود

به گزارش خبرنگاران، مینو رایولا در گفت وگو با نشریه اتلتیک انگلیس، در واکنش به نقدها کارشناسان فوتبال انگلیس نسبت به نظری که او اخیراً درباره هافبک فرانسوی منچستریونایتد داده و گفته بود پوگبا در این تیم شاد نیست، گفت: فکر نمی کنم که در ایتالیا به من به چشم یک مجرم نگاه گردد. در انگلیس اما من وقتی در خصوص پل پوگبا و منچستریونایتد صحبت می کنم، بازیکنان پیشین کاملاً عصبی می شوند. من فکر می کنم آنها به من به چشم یک مجرم نگاه می نمایند. این را اما از ته وجودم حس می کنم که آنها (بازیکنان سابق که حالا کارشناس شده اند) با خود می گویند ای کاش رایولا در زمان بازیگری مان مدیر برنامه های ما بود.

وی همچنین درباره رویکرد سرالکس فرگوسن نسبت به پل پوگبا گفت: زمانی که فرگوسن با کار خود سبب شد تا مالکان باشگاه دوباره پوگبا را به اولدترافورد برگردانند، این نشان می دهد که حق با من بوده است، چون من نمی خواستم (در سال 2012) پل را از منچستریونایتد به تیمی دیگر ببرم، اما فرگوسن به پوگبا اعتقادی نداشت. با مدیران، مربیان و رؤسای زیادی صحبت نموده ام و همگی از پوگبا تمجید ویژه ای نموده اند، اما اگر امروز کسی از من بپرسد که می توانی برای پل باشگاهی پیدا کنی؟، در پاسخ خواهم گفت که من می توانم برادرزاده پنج ساله ام را مسئول یافتن باشگاهی در بالاترین سطح برای پوگبا کنم.

مدیر برنامه های ارلینگ هالند در بخش دیگری از صحبت هایش درباره ستاره نروژی بوروسیا دورتموند اظهار داشت: همه در خصوص هالند اشتباه می کردند. او کارها را خیلی سریع تر از چیزی که تصورش می شد، انجام داد. ارلینگ از فرایند پیشرفت و برنامه خودش هم جلوتر است. شاید من بیش از حد محتاط بودم که گفتم هالند بهتر است به دورتموند برود تا فلان باشگاه. من و هر فرد دیگری متقاعد شده ایم که هالند می تواند به هر باشگاه دیگری، هر جایی که می خواهد برود. او می توانست سال گذشته هم این کار را کند، اما شاید همان سال گذشته هم باشگاه هایی بودند که با خود می گفتند هالند در ردبول سالزبورگ بوده است، آیا می تواند در تیمی دیگر بازی کند؟.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1051

به "رایولا: در انگلیس به من به چشم یک مجرم نگاه می نمایند، هالند می تواند به هر باشگاه دیگری برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا: در انگلیس به من به چشم یک مجرم نگاه می نمایند، هالند می تواند به هر باشگاه دیگری برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید