شیاطین سرخ امیدوار به بهبود شرایط ، امید اینتری ها به ناکامی لاتزیو ، کار سخت بوردو در پاریس

به گزارش بازی ناتمام، رقابت های لیگ های اروپایی امروز با برگزاری چند ملاقات پیگیری می گردد.

شیاطین سرخ امیدوار به بهبود شرایط ، امید اینتری ها به ناکامی لاتزیو ، کار سخت بوردو در پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ،رقابت های لیگ های معتبر اروپایی امروز در کشور انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه پیگیری می گردد و تیم های مدعی به مصاف حریفانشان می فرایند، این رقابت ها البته از آدینه آغاز شده است و امروز هم در بیشتر این کشور ها به پایان می رسد.

رقابت های لیگ جزیره از روز گذشته آغاز شد و امروز هم با انجام 3 ملاقات دیگر پیگیری می گردد که در یکی از مهم تری بازی های آن تیم فوتبال منچستر یونایتد در خانه از واتفورد پذیرایی می نماید، این بازی از ساعت 17 و 30 دقیقه انجام می گردد و برای شاگردان سولسشر از اهمیت بالایی هم برخوردار است. شیاطین سرخ این روز ها با 38 امتیاز تیم هشتم جدول رده بندی هستند و اختلاف زیادی با تیم های هفتم تا چهارم جدول رده بندی هم ندارند آن ها امیدوارند با پیروزی در بازی امروز شرایطشان را در جدول رده بندی بهبود بخشند.

تیم فوتبال آرسنال هم که در این فصل نتوانسته به صندلی خوبی دست یابد و حالا با 34 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفته است، توپچی ها لندن باید برابر اورتونی بازی نمایند که با 2 امتیاز اختلاف نسبت به آن ها در رده نهم جدول قرار گرفته است، این بازی برای هر 2 تیم مهم است وقطعا با بهترین فرمشان آماده این بازی می شوند. اتین بازی از ساعت 20 انجام می گردد.

تیم فوتبال ولورهمپتون هم در دیگر بازی از ساعت 17 و 30 دقیقه میزبان نوریچ است.

ملاقات های مهم این هفته لالیگا روز گذشته با بازی تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا برابر حریفان پیگیری شد و امروز هم قرار است با انجام 5 بازی دنبال می گردد که در یکی از مهم ترین آن ها تیم رده چهارم اتلتیکو مادرید در خانه از ویارئال پذیرایی می نماید، شاگردان سیمئونه برای ارتقا صندلیشان در جدول رده بندی باید در این بازی برنده باشند، اما کارشان خیلی آسان نیست و باید برابر تیمی به میدان بفرایند که تنها 2 امتیاز از آن ها کمتر دارد و در صندلی ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم های فوتبال ختافه و سویا هم بازی مهمی را برگزار می نمایند، ختافه این روز ها با 42 امتیاز تیم سوم جدول رده بندی است و سویا هم با 40 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در صندلی پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است. این بازی از ساعت 21 انجام می گردد.

برنامه دیگر ملاقات های امروز لالیگا به توضیح زیر است:

اوساسونا - گرانادا (14:30)

آلاوس - بیلبائو (16:30)

وایادولید-اسپانیول (18:30)

رقابت های سری آ ایتالیا روز آدینه آغاز شد و این رقابت ها امروز با انجام 6 ملاقات به پایان می رسد. تیم فوتبال لاتزیو که این روز ها با 56 امتیاز توانست خودش را به رده دوم جدول رده بنید برساند در مهم ترین بازی امروز برابر جنوا به میدان می رود، این بازی برای آن ها خیلی مشکل نخواهد بود، زیرا باید برابر تیم پایان جدولی به میدان بفرایند، البته اگر آن ها پیروز به کسب 3 امتیاز کامل این بازی نشوند ممکن است صندلیشان را از دست بدهند، این ملاقات از ساعت 15 پیگیری می گردد.

تیم فوتبال اینتر هم در یکی دیگر از بازی های مهم امروز از سمپدوریا پذیرایی می نماید، شاگردان آنتونیو کونته این روز ها بیشتر از همواره به برد احتیاج دارند و امیدوارند با پیروزی در این بازی و توقف لاتزیو صندلیشان در جدول رده بندی را ارتقا دهند. این بازی از ساعت 23 و 15 انجام می گردد.

تیم فوتبال رم هم در یکی دیگر از بازی های مهم از ساعت 20 و 30 دقیقه میزبان لچه خواهد بود، آن ها هم در این فصل اگرچه آغاز خوبی نداشتند، اما رفته رفته بهتر شدند و حالاامیدوارند بتوانند صندلیشان را در جدول رده بندی هم ارتقا دهند.

برنامه دیگر ملاقات های امروز به توضیح زیر است:

جنوا - لاتزیو (15:00)

تورینو - پارما (17:30)

هلاس ورونا - کالیاری (17:30)

آتلانتا - ساسولو (17:30)

آاس رم-لچه (20:30)

اینتر - سمپدوریا (23:15)

رقابت ها این هفته بوندس لیگا از روز آدینه آغاز شده است و قرار است فردا هم به پایان برسد، این رقابت ها در روز سومش یعنی امروز شاهد برگزاری 2 ملاقات است که در نخستین آن تیم فوتبال بایرلورکوزن از ساعت 18 میزبان آگزبورگ است، لورکوزنی ها با 40 امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی هستند و آگزبورگ هم با 27 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است؛ و در دیگر ملاقات آن هم که از ساعت 20 و 30 دقیقه انجام می گردد تیم های فوتبال شالکه و ماینتس برابر هم صف آرایی می نمایند. شالکه با 36 امتیاز تیم ششم جدول رده بندی است و ماینتس هم با 22 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته است.

رقابت های لیگ یک فرانسه از روز آدینه آغاز شده است و روز گذشته هم شاهد پیگیری 5 ملاقات بوده است، این بازی ها امروز با انجام 3 بازی دیگر دنبال و به پایان می رسد که در یکی از مهم ترین آن ها پاری سن ژرمن صدرنشین که به تازگی با باخت برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به پاریس برگشته است از ساعت 23 و 30 دقیقه میزبان بوردو خواهد بود.

برنامه دیگر ملاقات ها به توضیح زیر است:

سنت اتین - رنس (17:30)

رن - نیم المپیک (19:30)

پاری سن ژرمن-بوردو (23:30)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 269

به "شیاطین سرخ امیدوار به بهبود شرایط ، امید اینتری ها به ناکامی لاتزیو ، کار سخت بوردو در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیاطین سرخ امیدوار به بهبود شرایط ، امید اینتری ها به ناکامی لاتزیو ، کار سخت بوردو در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید