سرمربی کوبایی بوکس: مقام سوم برای من راضی نماینده نیست، مربیان ایرانی باید مطالعه نمایند

به گزارش بازی ناتمام، سرمربی تیم ملی بوکس ایران کسب مقام سوم در تورنمنت جاده ابریشم را خاطره ای بد در دوران مربیگری خود اعلام نمود.

سرمربی کوبایی بوکس: مقام سوم برای من راضی نماینده نیست، مربیان ایرانی باید مطالعه نمایند

باربار فرناندز خیمنز در گفت وگو با خبرنگاران، از عملکرد تیم ملی ایران در تورنمنت جاده ابریشم اعلام رضایت کرد و اظهار کرد: ما با تیم خوبی در این تورنمنت حاضر شدیم و حتی یکی از مدعیان این دوره از مسابقات بودیم. اگر بخواهیم صادقانه بگویم مقام سوم برای من یک نتیجه ضعیف است، اما بوکسورهایی که با تیم به این مسابقات برده بودیم همه ورزشکارانی بودند که می خواهند خودشان را نشان دهند. هدف اصلی من با هر تیمی که باشم و الان هم با ایران کسب مقام قهرمانی است.

او ضمن بیان این که ایران بوکسورهای خوب و با استعدادی دارد، توضیح داد: با توجه به شناختی که پیدا نموده ام، باید بدانید که ایران بوکسورهای قوی و خوبی دارد. این بوکسورها برای این که بتوانند در همه بازی ها از جمله بازی های آسیایی نتیجه خوبی را بدست آورند، باید سخت کار نمایند. به عقیده من تیم ملی ایران را بوکسورهای با انگیزه تشکیل داده اند و اگر می خواهیم نتایج خوبی را کسب کنیم باید در بازی های تدارکاتی زیادی شرکت کنیم.

سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس نگهداشتن این بوکسورها در سطح بالا را امری مهم دانست و خاطر نشان کرد: ملی پوشان مثل امید احمدی صفا، سجاد محمدپور و بوکسورهای مختلف در وزن های بالا مثل ایمان رمضان پور از پدیده های بوکس ایران هستند. اگر می خواهیم این بوکسورها در سطح بالای بوکس ایران و دنیا باشند باید آنها را از همه جهات مانند مسائل اقتصادی حمایت کنیم تا زندگی خوبی داشته باشند. البته در این راستا خود بوکسورها نیز نقش مهم و اساسی دارند. اگر این ملی پوشان را حمایت کنیم بدون شک در بازی های آسیایی اندونزی به مدال های خوش رنگی خواهیم رسید.

خیمنز در خصوص برنامه هایی که برای پیشرفت بوکس ایران دارد، اظهار کرد: مسابقات درون اردویی از جمله برنامه هایی بود که من برای پیشرفت بوکس ایران با توجه به شرایط سخت اقتصادی و خاص ایران آن را اجرا کردم. ایران شرایط خاص خود را دارد و همه ما این را می دانیم. برای این که بتوانیم تیم ملی بوکس را به شرایط آرمانی برسانیم فقط باید با این مسائل کشوری کنار بیاییم تا به نتایج مطلوب برسیم.

سرمربی کوبایی در ادامه شرکت بازی های دنیای را یک سکوی پرتاب برای پیشرفت بوکس ایران دانست و گفت : تیم ملی باید در این بازی ها شرکت کند تا با قهرمانان بزرگ دنیا روبرو گردد و مطمئن باشید این امر باعث پیشرفت بوکس ایران می گردد. همچنین باید بدانیم که فدراسیون دنیای آسیا به این مسابقات توجه خاصی دارد و شرایط ایران را تغییر می دهد. با توجه به همه این مسائل قطعا در مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت های آسیایی نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد چون بوکسورهای ما جویای نام هستند.

وی با بیان این که مربیان ایرانی سطح قابل قبولی در آموزش بوکس دارند، خاطر نشان کرد: مربیان ایرانی روحیه خوب و جستجوگری دارند و همواره می خواهند که پیشرفت نمایند. البته چیزی که مهم است نباید از یادگیری سیر شوند چون هیچ مربی نمی تواند بگوید که من همه چیز را در خصوص یک ورزش خاص می دانم.

سرمربی تیم ملی بوکس در خاتمه ادامه داد: مربیان ایرانی باید سعی نمایند تکنیک های جدید بوکس دنیا را یاد بگیرد. این مساله در همه ورزش ها است که یک مربی باید همواره خود را آپدیت کند. در ورزش بوکس نیز باید این را بدانیم که بوکس یک ورزش گروهی است و اگر همکاری همه عوامل نباشد پیروز نمی شویم. توصیه به همه عوامل و مربیان بوکس داشتن همکاری و مطالب جهت یادگیری است، چون یک مربی هر چقدر که حرفه ای باشد باز هم مسائلی را نمی داند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 170

به "سرمربی کوبایی بوکس: مقام سوم برای من راضی نماینده نیست، مربیان ایرانی باید مطالعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کوبایی بوکس: مقام سوم برای من راضی نماینده نیست، مربیان ایرانی باید مطالعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید