سفر به فنلاند در تابستان و بهترین کارهایی که باید انجام داد

به گزارش بازی ناتمام، فنلاند یکی از کشورهای شگفت انگیز قاره اروپا بشمار می رود و یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این کشور، فصل تابستان است. سفر به این کشور ممکن است آنگونه که در ابتدا تصور کرده اید نباشد؛ اما در فصل تابستان فرصتهای بیشماری برای ماجراجویی، تماشای زیبایی های طبیعی و تفریح در این کشور وجود دارند که آن را منحصر بفرد می کنند. موقعیت جغرافیایی فنلاند در گلف استریم باعث شده تا آب و هوای آن نسبت به کشورهای همسایه اش معتدل تر باشد و دمای هوا در این کشور در فصل تابستان به میانگین 17 درجه سلسیوس برسد. در مطلب سفر به فنلاند در تابستان قصد داریم تا پیرامون مشهورترین جاذبه های دیدنی فنلاند بحث کنیم. پس، با ما و دیدنی های معروف فنلاند همراه شوید.

سفر به فنلاند در تابستان و بهترین کارهایی که باید انجام داد

فهرست مطالب

در یک کلبه کنار دریاچه اقامت کنیددر یک کنسرت موسیقی فضای باز شرکت کنیداز خوردن یک غذای عالی زیر ستاره ها لذت ببریدبه گشت و گذار در یکی از پارکهای ملی فنلاند برویدسفر دریایی با کشتی های بخار را تجربه کنیددر طبیعت فنلاند قدم بزنید

در یک کلبه کنار دریاچه اقامت کنید

فنلاند دارای بیش از 187 هزار دریاچه بوده و این بدان معنی است که مردم این کشور در هر تعطیلات کنار دریاچه ای با تجربه و بی نقص هستند. اقامت در یک کلبه در لیک لند Lakeland که همان منطقه دریاچه ای کشور فنلاند است، به شما این امکان را می دهد که تعطیلات به معنای واقعی فنلاندی را تجربه کنید، شما را در میان طبیعت قرار می دهد و چشم میزانای خیره کننده ای را پیش چشمانتان به نمایش می گذارد. محبوب ترین مقاصد جهانگردی در لیک لند Lakeland شامل کوپیو Kuopio (یک شهر زیبا و رنگارنگ که بخاطر مردمی صمیمی معروفیت دارد) و جونسو Joensuu (شهری فرهنگی که بخاطر یک فستیوال موسیقی سالانه شناخته می شود) هستند.

با اینکه هوا در فصل تابستان گرمتر می شود، نمی توانید بدون اینکه سونای فنلاندی را امتحان کنید، مشهورترین جاذبه های دیدنی فنلاند را ترک نمایید. برخی کلبه های کنار دریاچه سوناهای اختصاصی داشته و مردم فنلاند عقیده دارند گرفتن سونا به همه چیز از استرس تا جوان ماندن و کاهش وزن کمک می کند. بهتر است بگوییم کسب آرامش در یک سونای فنلاندی می تواند یک شروع یا پایان ایده آل برای یک روز مملو از فعالیت باشد.

بیشتر بخوانیدسونای فنلاندی؛ راهی جالب برای کسب آرامش

در یک کنسرت موسیقی فضای باز شرکت کنید

این تصویر را به هنگام سفر به فنلاند در تابستان تجسم کنید: بعد از یک روز طبیعت گردی و گشت و گذار در میان دیدنی های معروف فنلاند، شما و دوستانتان در حال گردش در شهر کوچکی که در آن اقامت می کنید، هستید. نسیم تابستانی در حال وزیدن است و شما خودتان را به یک محوطه مخصوص کنسرت فضای باز می رسانید و یک ارکستر را می بینید که با یک خواننده اپرا همراهی می کند. اگر این تصویر مورد علاقه تان نیست، می توانید در یک فستیوال موسیقی پاپ یا هوی متال شرکت کنید. فنلاند دارای بیش از 20 فستیوال موسیقی سالانه بوده و قطعا حداقل از یکی از آنها بسیار خوشتان خواهد آمد.

از فستیوال هایی با موسیقی آرامش بخش تا فستیوال هایی با موسیقی های پرخروش و جشن و پایکوبی جاری در تمام روز، همه نوع فستیوال موسیقی در فصل تابستان وجود دارد. بسکمک از این فستیوال ها در شهر های زیبا و کوچک کنار دریاچه برگزار می شوند و شما می توانید برای خرید یا عکاسی از دیدنی های معروف فنلاند سری به این شهرها بزنید و در عین حال از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

از خوردن یک غذای عالی زیر ستاره ها لذت ببرید

غذا خوردن در فضای باز یکی از عالی ترین لذت های فصل تابستان است و فنلاندی ها این لذت را به نهایت آن می رسانند. شام خوردن زیر آسمان هلسینکی Dinner Under the Helsinki Sky یک رخداد سالانه است و خیابان ها، پارک ها و سایر نقاط شهری مرکز را به یک سالن غذاخوری شیک و مجلل تبدیل می کند. شرکت کنندگان در این سنت غیر رسمی غذاهای خود را بر سر میزهای طولانی پوشیده شده از رومیزی های سفید رنگ می آورند؛ میزهایی که هزاران نفر بر سر آنها می نشینند و از صرف شام همراه با خانواده، دوستان، همسایگان و غریبه ها لذت می برند. اگر سفرتان با این فستیوال همزمان نشده است، اصلا نگران نباشید.

همیشه می توانید از گزینه پیک نیک کردن در یکی از پارکهای ملی فنلاند استفاده کنید یا در یک رستوران محلی که میزهایش را در فضای باز قرار داده، شام خود را صرف نمایید. البته، اگر شما هم مثل ما عقیده دارید که شرکت در فستیوال شام خوردن زیر آسمان هلسینکی Dinner Under the Helsinki Sky یک رخداد منحصر بفرد است که نباید هرگز شانس شرکت در آن را از دست داد، حتما سفرتان را با آن همزمان کنید و لذت کامل انجام این کار را به هنگام سفر به فنلاند در تابستان بچشید.

به گشت و گذار در یکی از پارکهای ملی فنلاند بروید

پارکهای ملی فنلاند بهترین مکان برای گذراندن روزهای تابستانی در این کشور هستند. در سرتاسر این کشور 40 پارک ملی یافت می شوند و هر کدام از آنها چشم میزانای منحصر بفرد، فعالیت های جالب و فرصت های بی نظیری را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهند. پارکهای ملی فنلاند با مسیرهای تپه نوردی، فرصت های عالی ماهیگیری و ورزش های آبی مانند انواع قایق سواری و شنا در فصل تابستان حقیقتا می درخشند. در پارک ملی کولی Koli National Park در منطقه کارلیای شمالی بازدیدنمایندگان می توانند ایده آل ترین فعالیت تابستانی ممکن را انجام دهند؛ چیدن تمشک.

به آنها اجازه داده می شود انواع تمشک و بلوبری را بچینند و نوش جان کنند. شما هم می توانید برای چیدن آبدارترین تمشک ها با هم مسابقه بگذارید یا به شکار قارچ های خوردنی موجود در این پارک بروید. در نهایت، باید گفت برای هر جهانگرد با هر نوع سلیقه و برنامه ریزی سفر یک پارک ملی عالی در فنلاند وجود دارد.

سفر دریایی با کشتی های بخار را تجربه کنید

اگر از دیدن دریاچه های زیبا و دیدنیی کشور فنلاند سیر نمی شوید، تجربه سفر دریایی با کشتی بخار می تواند یک روش فوق العاده برای وقت گذرانی در این دریاچه ها باشد. در گذشته و زمانیکه روشهای مدرن جابجایی در دسترس نبود، آسان ترین راه برای جابجایی در فنلاند استفاده از قایق و کشتی های بخار بود. امروزه، با اینکه روشهای مدرن جابجایی به وفور در این کشور مورد استفاده قرار می گیرند، هنوز هم سفر کردن با قایق و کشتی های بخار جالب ترین و خوش منظره ترین روش بشمار می رود.

بسکمک از دریاچه های بزرگتر مانند دریاچه سایما Lake Saimaa به یاد روزهای قدیم، سفرهای دریایی با کشتی بخار را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهند. شما بسته به موقعیت جغرافیایی مکانی که در آن سفر دریایی تان را انجام می دهید، می توانید در یکی از تمیزترین و شفاف ترین آبهای جهان که با جنگل های انبوه احاطه شده اند، به قایقرانی مشغول شوید یا از چندین دریاچه عبور کنید. حتی، می توانید به جزیره های مختلف سفر کنید، چرا که هزاران جزیره کوچک در دریاچه های فنلاند موجود هستند و امکان گشت و گذار را به بی نهایت می رسانند. بنابراین، می توانید بهترین و ایده آل ترین گزینه از نظر خود را انتخاب کنید و بیشترین لذت را از سفر به مشهورترین جاذبه های دیدنی فنلاند ببرید.

در طبیعت فنلاند قدم بزنید

جهانگردانی که جویای ماجراجویی و هیجان هستند می توانند سری به پارک آترینالین سیکایلوپوئیستو سایما Atreenalin Seikkailupuisto Saimaa بزنند و فعالیت هایی مانند بالا رفتن از طناب، جابجایی با زیپ لاین و بالا رفتن از دیوارها را تجربه کنند. این پارک که با در نظر گرفتن حفظ محیط زیست و کاملا دوستدار طبیعت ساخته شده، کلاسهای مختلفی برای تمامی بازدیدنمایندگان در هر سن و هر میزان مهارت را ارائه می دهد. بچه هایی که قدشان زیر 130 سانتیمتر باشد هم پارک مخصوص به خود را دارند و می توانند این فعالیت ها را در کمال امنیت به انجام برسانند.

اگر مطمئن نیستید که برای زیپ لاین کردن در میان درختان سر به فلک کشیده پارک به میزان کافی شجاعت یا حوصله دارید یا نه، اصلا نگران نباشید. این پارک در نزدیکی دریاچه سایما Lake Saimaa واقع شده است؛ بنابراین می توانید تنها به کسب آرامش و لذت بردن از زیبایی طبیعی منطقه مشغول شوید یا برای صرف غذا و نوشیدنی به شهر کوچکی که در این نزدیکی است، بروید. یکی از بهترین بخشهای سفر، پیدا کردن نکات نو و غیر منتظره در مورد مکانهای مورد بازدیدتان است. اگر قبلا فکر می کردید همه چیز را در مورد دیدنی های معروف فنلاند می دانید، امیدواریم هم اکنون بدانید که این کشور چیزهای بسیار بیشتری را برای ارائه کردن دارد و تنها یک کشور زمستانی برای انجام فعالیت و ورزشهای زمستانی نیست.

در ادامه بخوانیدسفر به هلسینکی | سفری آرام بخش به اماکن دیدنی فنلاندسفر به فنلاند و عالمی از رمز و رازهای شگفتی آورمنبع: همگردی
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1224

به "سفر به فنلاند در تابستان و بهترین کارهایی که باید انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به فنلاند در تابستان و بهترین کارهایی که باید انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید