سیدعباسی: با جریانات بیرون زمین می جنگیم، بازی خیلی راحت را در می آورند

به گزارش بازی ناتمام، سرمربی شهرخودرو به شرایط موجود در ملاقات با گل گهر اعتراض کرد.

سیدعباسی: با جریانات بیرون زمین می جنگیم، بازی خیلی راحت را در می آورند

به گزارش خبرنگاران، داوود سیدعباسی، سرمربی شهرخودرو درباره تساوی 3 بر 3 تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: مسائل گذشته ادامه دارد و از بی کسی در حال اذیت شدن هستیم. گل گهر تیم خوبی است و قلعه نویی استاد بنده بوده است و تقابل با او مجذوب کنندهیت زیادی برای من داشت.

وی ادامه داد: ما با جریان های وحشتناکی در حال جنگیدن هستیم. با توجه به تمام مسائلی که داریم، به زمین می رویم. مشکل نام تیم، ساده ترین مشکل ما است. اتفاقاتی در جریان بازی می افتد که عجیب است . دو- سه صحنه را می آورند و کارشناسی می نمایند؛ در حالی که بازی خیلی راحت تر از این ها در می آید. هیچ کس به توانایی تیم خوب گل گهر شک ندارد و در همه بازی هایش تیم برتر بوده است. ناخودآگاه جریان هایی علیه تیم ما است اما با چشم می بینم که بازیکنانم با جریاناتی می جنگند که فقط به داخل زمین تعلق ندارد. مثلا در یکی دو صحنه داور رویش را آن طرف می کرد و اجازه نمی داد بازیکن ما وارد زمین گردد. مدام به داور چهارم می گفتیم و مدام به ما می گفت هندزفری خراب است اما با همان هندزفری، 3 بار به داور گفت که به نیمکت ما کارت دهد. هندزفری چطور خراب بود؟ چرا مربی ما را اخراج کرد؟ به من نامه داده اند که اگر اخراج شوی، 3 جلسه محروم می شوی و تهدید کردند که حرف نمی زنیم اما نمی دانم چرا تاجدار را اخراج کرد. برخی دوستان کار خود را خوب بلدند. بازی خوب و زیبایی بود و کیف کردیم. حضور دوباره تماشاگران در استادویم زیبا با این چمن خوب خیلی مجذوب کننده بود و صحنه خوبی را رقم زد. به مسئولان گل گهر تبریک می گویم که چنین امکاناتی را فراهم کردند. ما برخی چیزها را نداریم و بازیکنانم که موقع ورود به زمین، این امکانات را دیدند، تعجب کردند. خیلی سال است به لطف خدا در این فوتبال هستم و تیم ها با مسائل زیادی را دیده ام اما همه آن ها مدیران شریفی داشتند و مسئولان کمکشان می کردند اما ما تنها هستیم و بازیکنانم فقط خدا را دارند. نمی گردد بی کسی آن ها بدون جواب بماند. در همین سیرجان آدم لذت می برد که اینجا بازی می نماید.

سیدعباسی افزود: نمی دانم به بازیکنانم چه بگویم. کسی که حق این بازیکنان را می خورد، هم جوابشان را در این جهان و هم در روز قیامت خواهد داد. از مسئولان گل گهر به خاطر این همه امکانات تشکر می کنم. می توانیم یک باشگاه حرفه ای را ببینیم. برای آن ها آرزوی موفقیت می کنم و برای بازیکنانم برترین چیزها را می خواهم. امیدوارم خدا حواسش به تیم من باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1534

به "سیدعباسی: با جریانات بیرون زمین می جنگیم، بازی خیلی راحت را در می آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: با جریانات بیرون زمین می جنگیم، بازی خیلی راحت را در می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید