شکارچی به جشنواره کانادایی می رود

به گزارش بازی ناتمام، فیلم کوتاه شکارچی به تهیه کنندگی و کارگردانی دلاور دوستانیان در جشنواره ای کانادایی نمایش داده می گردد.

شکارچی به جشنواره کانادایی می رود

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه شکارچی به تهیه کنندگی و کارگردانی دلاور دوستانیان در چهارمین حضور بین المللی خود در بخش اصلی جشنواره hecare کانادا اکران می گردد.

شکارچی درامی عاشقانه - حادثه ای است که در دشتی به همین نام در هفتاد و پنج کیلومتری استان ایلام تصویربرداری شده است و روایتی داستانی دارد.

این مستند روایت عاشقانه ای از زندگی 2 خزنده از خانواده سوسمار ها به نام آگاماست که ورود یک شکارچی به قلمرو آن ها نظم زندگی شان را به هم می زند.

این فیلم کوتاه که پیش از این در جشنواره های بین المللی ایتالیا، مجارستان و روسیه هم حضور داشته این بار در بخش اصلی جشنواره hecare کانادا به نمایش گذاشته می گردد.

این فستیوال محیط زیست انسانی (HECFF) رویدادی فرهنگی در کاناداست که منحصراً به آثاری با موضوعات مراقبت و حفاظت از محیط زیست و حقوق بشر اختصاص دارد و بخش ویژه ای را از سال جاری به کرونا اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 743

به "شکارچی به جشنواره کانادایی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکارچی به جشنواره کانادایی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید