رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک در اروپا به تعویق افتاد

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران، بر اساس برنامه قبلی این رقابتها قرار بود طی روزهای 30 و 31 ژانویه (11 و 12 بهمن ماه) به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار گردد که به دلیل آماده نشدن بعضی کشورها برای حضور در این رقابتها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک در اروپا به تعویق افتاد

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این رقابتها ابتدا قرار بود در شهر میلان برگزار گردد که به دلیل پاندمی کرونا در ایتالیا، میزبانی به روسیه در شهر مسکو واگذار شد که در نهایت این کشور نیز به دلیل مشابه از میزبانی انصراف داد. بعد از آن اتحادیه اروپا میزبانی را بلغارستان در شهر صوفیه داد.

پراگالوس رئیس اتحادیه تکواندو اروپا چندی پیش به کشورهای عضو اطمینان داده بود که رقابتهای انتخابی المپیک در صورتی برگزار خواهد شد که همه کشورها شرایط حضور در این مسابقات را داشته باشند.

پس از برگزاری موفقیت آمیز جام باشگاههای اروپا، هفته آینده مسابقات قهرمانی رده های سنی پایه قاره سبز نیز به میزبانی بوسنی برگزار خواهد شد و در جریان این رقابتها اتحادیه تکواندو اروپا در مورد تاریخ جدید و نهایی برگزاری مسابقات انتخابی اروپا که احتمالاً فروردین ماه باشد، تصمیم گیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 833

به "رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک در اروپا به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک در اروپا به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید