طاهرخانی: برای صعود به جام ملت های آسیا انگیزه بالایی داریم

به گزارش بازی ناتمام، تهران (پانا) - مدافع تیم ملی فوتبال بانوان می گوید هدفمان کسب نتایج مناسب در این رقابتهاست و باید به این خواسته خود برسیم.

طاهرخانی: برای صعود به جام ملت های آسیا انگیزه بالایی داریم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهناز طاهرخانی با اشاره به تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بازیکنان با انگیزه، کوشش و پشتکار بالا تمرینات خود را پیش از اعزام به این مسابقات در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند. خوشبختانه با توجه به امکانات بسیار مطلوبی که فدراسیون فوتبال در اختیارمان گذاشته تمرینات خود را در برترین زمان های ممکن برگزار کردیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو پیروز باشیم.

وی در ادامه افزود: خستگی در تمرینات معنایی ندارد. هدفمان کسب نتایج مناسب در این رقابتهاست و باید به این خواسته خود برسیم. کادر فنی برنامه های مختلفی را در طول زمان برگزاری اردوی پیش از اعزام برایمان در نظر گرفته بود. آنچه مسلم است برای رسیدن به هدفمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. برای اولین بار فدراسیون فوتبال پرواز اختصاصی برای تیم ملی فوتبال بانوان در نظر گرفت و همین امر باعث شده تا بازیکنان با انگیزه و روحیه بالا تمرینات خود را پشت سر بگذارند. امیدوارم همین فرایند ادامه داشته باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال بانوان در انتها خاطر نشان کرد: بازی تدارکاتی با تیم های ملی فوتبال بلاروس و ازبکستان به هماهنگی تیم خیلی یاری کرد و کادر فنی در این چند بازی محبت آمیز توانست به ترکیب اصلی تیم برسد. شناخت کاملی نسبت به حریفان داریم. تمام تمرکزمان را برای این بازیها گذاشته ایم و می خواهیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1287

به "طاهرخانی: برای صعود به جام ملت های آسیا انگیزه بالایی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهرخانی: برای صعود به جام ملت های آسیا انگیزه بالایی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید