فیلم، آهنگ زنگ تازه گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شد

به گزارش بازی ناتمام، گجت نیوز نوشت: آهنگ زنگ معروف فراتر از افق یا Over The Horizon برای گوشی های پرچمدار گلکسی اس 23 سامسونگ - Samsung Galaxy S23 منتشر شد.

فیلم، آهنگ زنگ تازه گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شد

رویداد بهمن ماه سامسونگ در کمتر از 6 ساعت دیگر شروع می گردد و اکنون تقریبا می دانیم که با چه چیزهایی رو به رو خواهیم بود و حتی تصاویر واقعی گوشی های Galaxy S23 هم لو رفتند! از گوشی های پرچمدار گلکسی S23 (شامل مدل معمولی، پلاس و اولترا) تا لپ تاپ گلکسی بوک سری 3 و احتمالا یک تبلت، قرار است امشب به روی صحنه بیایند و کره ای های سامسونگ را سربلند نمایند. حالا قبل از تماشا این پرچمداران ، می توانید آهنگ زنگ آن ها را گوش کنید.

معمولا با معرفی گوشی های گلکسی سری S، یک نسخه تازه از آهنگ زنگ سامسونگ یا همان over The Horizon هم منتشر می گردد. این آهنگ در سال گذشته با هنرنمایی گروه BTS همراه بود اما سال جاری یک هنرمند آمریکایی - کره ای با نام Yaeji افتخار آن را دارد تا اثر هنری خود را به عنوان آهنگ زنگ گلکسی اس 23 سامسونگ به مردم دنیا عرضه کند. در ادامه می توانید رینگتون موبایل گلکسی S23 سامسونگ را گوش و سپس آن را از این دانلود کنید.

بعلاوه بد نیست اشاره کنیم که یائیجی در سال 2017 و با آهنگ Raingurl به معروفیت رسید و میخواهد تا اولین آلبوم رسمی خود را تا دو ماه دیگر (ماه آوریل 2023) روانه بازار کند. در سرانجام کار بد نیست بپرسیم که به نظر شما آیا آهنگ زنگ گلکسی اس 23 سامسونگ می تواند رینگتون موبایل آیفون را شکست دهد؟ در خصوص پرچمداران چطور؛ آیا گلکسی S23 اولترا سامسونگ به یکه تازی آیفون 14 پرومکس اپل سرانجام خواهد داد؟

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1691

به "فیلم، آهنگ زنگ تازه گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "فیلم، آهنگ زنگ تازه گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، آهنگ زنگ تازه گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید