قیمت بالای کیس ایرپاد پرو USB، C اپل!

به گزارش بازی ناتمام، زومیت نوشت: کیس نسل دوم ایرپاد پرو که همراه با آیفون 15 و با درگاه USB-C معرفی گردید، با قیمت 99 دلار در وب سایت رسمی اپل به فروش می رسد.

قیمت بالای کیس ایرپاد پرو USB، C اپل!

اپل تابستان سال جاری همراه با رونمایی از آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، از نسل تازه هدفون ایرپاد پرو با درگاه شارژ USB-C رونمایی کرد. این ایرپاد هم مانند ایرپاد پرو نسل 2 لایتنینگ، از شارژ بی سیم مگ سیف اپل پشتیبانی می نماید.

نسل دوم ایرپاد پرو همراه با آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در سال 2022 روانه بازار شد. این هدفون به تراشه تازه H2 و قابلیت حذف نویز بهبودیافته مجهز است.

پیش از این، کاربران نمی توانستند کیس ایرپاد پرو نسل 2 با درگاه شارژ USB-C را تهیه نمایند؛ اما حالا اپل فروش کیس ایرپاد پرو نسل 2 را در وبسایت فروشگاه رسمی خود آغاز نموده است.

کاربرانی که کیس ایرپاد پرو نسل دو آن ها از نوع لایتنینگ است، با پرداخت 99 دلار می توانند صاحب کیس ایرپاد پرو 2 با درگاه شارژ USB-C شوند. این هزینه معادل حدود پنج میلیون تومان است؛ اما قطعا کیس موردبحث پس از ورود به بازار ایران قیمت بیشتری خواهد داشت.

کیس شارژ ایرپاد پرو نسل 2 از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار بهره می برد. قیمت هدفون اپل 249 دلار است که نسبت به قیمت هدفون شرکت های دیگر مانند قیمت هدفون سامسونگ و قیمت هدفون شیائومی گران تر است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1788

به "قیمت بالای کیس ایرپاد پرو USB، C اپل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بالای کیس ایرپاد پرو USB، C اپل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید