لرستان در آن جایگاهی که باید قرار ندارد

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان، گفت: امروز شاهد گوشه ای از ظرفیت های استان بودیم اما متأسفانه اکنون لرستان در آن جایگاهی که باید قرار ندارد.

لرستان در آن جایگاهی که باید قرار ندارد

فرهاد زیویار، در جلسه شورای برنامه ریزی لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار گردید، اظهار کرد: امروز شاهد گوشه ای از ظرفیت های استان بودیم اما متأسفانه اکنون لرستان در آن جایگاهی که باید قرار ندارد.

وی ادامه داد: این شرایط به تغییر احتیاج دارد که بدون توجه و عنایت دولت و مسئولان به ویژه دولت سیزدهم، کار جهادی مسئولان و توجه و همکاری آحاد مردم، علما، روحانیت و نخبگان امکان پذیر نیست.

زیویار ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان مصوبات امیدبخشی داشتیم و دولت گام اول را خوب برداشت، خود رئیس جمهور دیدند که بعضی مصوبات مانند راه آهن و سد برای لرستان مهم و حیاتی است.

استاندار لرستان اضافه نمود: تکمیل پروژه های نیمه تمام، واحدهای تعطیل شده جز تأکیدات، دستورات و مصوبات خاص همه دولتمردان به ویژه رئیس جمهور بوده است.

وی بیان نمود: ما سعی داریم که در استان با یاری و حمایت دولت اسلامی و وزیر کشور به عنوان وزیر حامی استان ها این پروژه ها را به خاتمه برسانیم.

زیویار عنوان نمود: در سفر رئیس جمهور به استان پروژه های متعددی تصویب شدند، اگر دسته بندی کنیم در حوزه وزارت نیرو بالغ بر 1300 میلیارد تومان اعتبار تصویب کردیم، در حوزه راه بالای 1300 میلیارد تومان و در حوزه صنعت نیز در همین حد و در حوزه کشاورزی و بهداشت نیز کمتر از این مجموعه ها نیست.

زیویار ادامه داد: برای به خاتمه رسیدن پروژه ها در استان یک خلاء وجود دارد که اگر برطرف نگردد مانند سنوات قبل پروژه ها روی هم تلنبار می شوند و ما با همین مسائل دست به گریبان می شویم.

استاندار لرستان توضیح داد: یکی از مسائل ما تحول در نظام مدیریت کشور بوده و آن تمرکز زدایی از مرکز است، ما برای پیگیری خیلی از مسائل باید مراوداتی با مرکز داشته باشیم که انرژی زیادی را از مدیران دستگاه ها می گیرد.

وی بیان نمود: شاهد بودیم که وزیر کشور برای اعطای اختیارات ویژه به استانداران کوشش می نماید، که اگر اجرایی گردد می تواند تکمیل کننده گام های اولیه دولت بوده و بسیاری از مسائل استان ها در خود استان حل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1514

به "لرستان در آن جایگاهی که باید قرار ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان در آن جایگاهی که باید قرار ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید