لیگ قهرمانان اروپا، صعود چلسی و سویا از مرحله گروهی

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو ملاقات از گروه E شروع شد و چلسی و سویا توانستند صعودشان را به یک هشتم نهایی قطعی نمایند.

لیگ قهرمانان اروپا، صعود چلسی و سویا از مرحله گروهی

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا در پاییز از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

چلسی به مصاف رن رفت و 2 بر یک میزبانش را شکست داد. شاگردان فرانک لمپارد در دقیقه 22 با گلزنی اودوی یک بر صفر پیش افتادند و نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفتند. در نیمه دوم رن تیم برتر میدان بود و مدام حمله می کرد. در نهایت کوشش های تیم فرانسوی به نتیجه رسید و گیراسی در دقیقه 85 بازی را مساوی کرد. تنها چند دقیقه بعد اولیور ژیرو که در نیمه دوم به زمین رفته بود گل دوم چلسی را به ثمر رساند تا تیمش با کسب این سه امتیاز حضورش در مرحله حذفی قطعی گردد.

در دیگر بازی سویا برابر کراسنودار نهاده شد و مانند چلسی در لحظات پایانی تساوی یک بر یک را به پیروزی 2 بر یک تبدیل کرد. ایوان راکیتیچ خیلی زود دروازه میزبان را باز کرد. کراسنودار در دقیقه 56 بازی را به تساوی رساند اما مونیر حدادی در وقت های اضافه گل دوم سویا را وارد دروازه تیم روسی کرد تا سه امتیاز به شاگردان یولن لوپتگی برسد.

سویا مانند چلسی 10 امتیازی شد و در دو هفته باقی مانده با تیم لندنی برای صدرنشینی رقابت خواهد نمود. رن و کراسنودار هم که شانس صعود به یک هشتم را از دست دادند برای کسب صندلی سومی و حضور در لیگ اروپا کوشش خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 841

به "لیگ قهرمانان اروپا، صعود چلسی و سویا از مرحله گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، صعود چلسی و سویا از مرحله گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید