نگرانی منچسترسیتی از ابتلای مهاجم رئال مادرید به کرونا

به گزارش بازی ناتمام، منچسترسیتی پس از مثبت شدن تست کرونای ماریانو دیاز، مهاجم رئال مادرید، نگران ملاقات خود برابر این تیم در لیگ قهرمانان اروپاست.

نگرانی منچسترسیتی از ابتلای مهاجم رئال مادرید به کرونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوفا از برگزاری ملاقات دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب مرحله یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان اطمینان دارد. اما با این که سیتی از قرنطینه شدن ماریانو دیاز رضایت دارد، نگران اعلام مثبت شدن تست 28 بازیکن فوئنلابراداست که در همسایگی مادرید است و مقامات دولت بریتانیا نیز قانون قرنطینه 14 روزه برای مسافران اسپانیا را به دلیل افزایش دوباره شیوع ویروس کرونا در این کشور اجباری نموده اند. سیتی که در ملاقات رفت با نتیجه 1 - 2 پیروز شد خواستار برگزاری ملاقات برگشت است، اما شرایط در اسپانیا را از نزدیک زیر نظر دارد چرا که نگرانی ها از موج دوم ابتلا به این ویروس افزایش یافته است.

دوشنبه صبح جواب تست مثبت ماریانو دیاز اعلام شد و این در حالی بود که بازیکنان رئال پس از یک استراحت کوتاه بار دیگر به تمرینات بازگشته بودند. این بازیکن 26 ساله که از زمان بازگشایی رقابت ها در سه ملاقات به عنوان یار تعویضی به میدان آمده سریعا در خانه قرنطینه شد و از حضور در ملاقات برابر سیتی نیز منع شده است. رئال مادرید تاکید نموده که دیاز با هیچ یک از هم تیمی های خود تماس نداشته و پروتکل انجام تست کرونا از تمامی بازیکنان در فاصله هر 5 روز را رعایت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 629

به "نگرانی منچسترسیتی از ابتلای مهاجم رئال مادرید به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی منچسترسیتی از ابتلای مهاجم رئال مادرید به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید