پرسپولیس با شکل و شمایل نو مقابل فولاد

به گزارش بازی ناتمام، هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (آدینه) با برگزاری یک ملاقات حساس در اهواز به انتها می رسد. جایی که پرسپولیس قهرمان دوره قبلی لیگ برتر باید با قهرمان دوره قبلی جام حذفی یعنی فولاد مصاف کند. پرسپولیس که به جز فصل گذشته، چهار قهرمانی قبلی لیگ برتر را هم در کارنامه دارد، اخیراً با پذیرش شکست مقابل الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است. شاگردان یحیی گل محمدی در ملاقات با الهلال سه گل دریافت کردند تا وداع تلخی با آسیا داشته باشند.

پرسپولیس با شکل و شمایل نو مقابل فولاد

پرسپولیسی ها با از دست دادن نفراتی، چون احمد نوراللهی، شهریار مغانلو و محمدحسین کنعانی زادگان و البته اضافه شدن نفراتی مثل حامد پاکدل و رضا اسدی با شکل و شمایلی تازه در لیگ برتر حاضر خواهند شد. پرسپولیس سال جاری نیز یکی از گزینه های اصلی قهرمانی است، ولی کار خیلی سختی برای شروع این راه در اهواز مقابل تیم سختکوش فولاد خواهد داشت.

فولاد خوزستان نیز یکی از نمایندگان فوتبال ایران در فصل اخیر لیگ قهرمانان به حساب می آمد که البته این تیم پیروز به صعود از گروهش نشده بود. فولادی ها فصل گذشته با راهنمایی جواد نکونام پیروز به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شدند تا بلیت شان را برای حضور در لیگ قهرمانان پیش رو نیز رزرو نموده باشند. فولاد البته بعد از جدایی سرمربی پیروزش چند بازیکن خود از جمله عارف آغاسی، زبیر نیک نفس، محسن فروزان و فرشاد احمدزاده را نیز از دست داده است. فولادی ها در بخش زیادی از فصل نقل وانتقالات با مشکل بسته بودن پنجره شان روبرو بوده اند و اخیراً با رأی CAS مجوز فعالیت در این حوزه را گرفته اند.

دو تیم در فصل گذشته ابتدا در تهران به مصاف هم رفتند که آن بازی را پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک برد، اما در اهواز رقابت فولاد و پرسپولیس نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل در پی نداشت. با توجه به اینکه فولاد و پرسپولیس باید در ملاقات سوپرجام فصل گذشته نیز (تاریخ برگزاری اش هنوز تعیین نیست) به مصاف هم بروند، ملاقات دو تیم در هفته نخست لیگ برتر را می توان پیش زمینه ای برای رقابت این تیم ها برای آن بازی بزرگ دانست.

ملاقات فولاد خوزستان - پرسپولیس در چارچوب هفته اول بیست ویکمین دوره لیگ برتر از ساعت 18 امروز (آدینه) با قضاوت محمدحسین ترابیان در استادیوم شهدای فولاد خوزستان برگزار می گردد.

سایر رقابت های این هفته در روز های سه شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار شده که نتایج آن به توضیح زیر است:

نساجی مازندران یک - فجر سپاسی شیراز صفر

پیکان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

پدیده مشهد صفر - آلومینیوم اراک صفر

سپاهان اصفهان 2 - مس رفسنجان صفر

گل گهرسیرجان 4 - تراکتور تبریز یک

استقلال یک - طرفدار صفر

صنعت نفت آبادان صفر - ذوب آهن اصفهان یک

منبع: فرارو
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1346

به "پرسپولیس با شکل و شمایل نو مقابل فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با شکل و شمایل نو مقابل فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید