پیش بینی آسمان صاف در بیشتر مناطق

به گزارش بازی ناتمام، کارشناس سازمان هواشناسی آسمان اغلب نواحی کشور را امروز صاف و در برخی مناطق همراه رگبار و بارش پیش بینی کرد.

پیش بینی آسمان صاف در بیشتر مناطق

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرکرده با اشاره به اینکه با افزایش ناپایداری ها در عصر امروز شاهد رگبار و بارش بهاری در استان های حاشیه البرز و زاگرس خواهیم بود، گفت: این شرایط در شمال استان های تهران، سمنان، قزوین، البرز و زنجان و استان های ساحل خزر گیلان، مازندران و گلستان پیش بینی می شود.

وی گفت: برای شمال غرب نیز ادامه بارش در استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و غرب و شمال کردستان خواهیم داشت و برای حاشیه زاگرس مرکزی مثل همدان، مرکزی غرب اصفهان و شمال فارس و یزد و کرمان نیز بارش رگباری های انتظار داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید براینکه بارش ها موقت و کوتاه است، افزود: وزش باد را در نواحی شمال غرب و جنوب البرز و زاگرس پیش رو خواهیم داشت و احتمالا فردا در جنوب سیستان و بلوچستان نیز بارش های بسیار داشته باشیم.

وی گفت: خلیج فارس ودریای عمان مواج است و پدیده غالب برای شرق کشور مثل جنوب خراسان جنوبی و شمال سیستان وزش باد وگرد و غبار خواهد بود.

سرکرده آسمان تهران را صاف و برای ساعات بعد از ظهر ابری پیش بینی کرد و گفت:، ولی فردا احتمالا در نواحی شمالی استان تهران بارش پراکنده و جزئی داشته باشیم.

وی گفت: دمای امروز تهران در گرم ترین ساعت به 31 درجه خواهد رسید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1102

به "پیش بینی آسمان صاف در بیشتر مناطق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آسمان صاف در بیشتر مناطق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید