چین تاپیه از سد چین گذشت

به گزارش بازی ناتمام، آخرین ملاقات از روز ششم مسابقات والیبال امیدهای آسیا بین چین تایپه و چین برگزار گردید که چین تایپه توانست در این بازی به پیروری برسد.

چین تاپیه از سد چین گذشت

با هزینه سفر به چین با هواپیما سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، آخرین بازی از روز ششم مسابقات والیبال امیدهای آسیا از ساعت 19:30 امروز در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار گردید که در این مسابقه تیم های چین تایپه و چین به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم چین تایپه بود که با نتیجه 3 بر 0 به رجحان دست یافت.

تیم والیبال امید چین تایپه در ست نخست این مسابقه با ارائه یک بازی منسجم با نتیجه 25 بر 19 تیم چین را شکست داد و در ست دوم نیز هر دو تیم بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند ولی تیم چین تایپه پیروز شد که در نهایت این ست را نیز با نتیجه 29 بر 27 به نفع خود به انتها برساند.

ست سوم این مسابقه نیز با بازی خوب تیم چین تایپه همراه بود و این تیم توانست ست انتهای را نیز با نتیجه 25 بر 23 به نفع خود رقم بزند و در نتیجه پیروز این میدان باشد.

در روز ششم مسابقات والیبال امیدهای آسیا پنج بازی در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار گردید که در مهم ترین ملاقات تیم ملی والیبال امید ایران توانست با نتیجه 3 بر 0 تیم ملی والیبال امید قزاقستان را شکست داده و به نیمه نهایی صعود کند.

بازی نیمه نهایی والیبال امید ایران فردا دوشنبه ساعت 17 مقابل تیم والیبال امید تایلند در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 161

به "چین تاپیه از سد چین گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین تاپیه از سد چین گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید