گران ترین و ارزان ترین شهرهای اروپا به لحاظ هزینه اقامت

به گزارش بازی ناتمام، مؤسسه HRS یکی از بزرگترین شرکت های تحقیقاتی و مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و مدیریت هتل اخیراً تحقیقاتی را انجام داده است که بر اساس آن لندن، کپنهاگ و پاریس گران ترین و استانبول، اسلو و استکهلم ارزان ترین هتل های اروپا درسال 2014شناخته شدند.

گران ترین و ارزان ترین شهرهای اروپا به لحاظ هزینه اقامت

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

طبق تحقیقاتی که اخیراً از سوی مؤسسه HRS اجرا شده روشن شد که لندن در تمام کشورهای اروپایی گران ترین پایتخت برای اقامت است.

طبق همین گزارش این شهر سال جاری شاهد افزایش بیش از ده درصدی قیمت ها در مقایسه با سال گذشته درهمین مدت بوده است. این گزارش یادآور شده است که با میانگین نرخ اتاق هتل در لندن که تقریباً 130 پوند بوده اقامت در لندن از پاریس و کپنهاگ هم که هزینه اقامت درآن ها به طور میانگین 117 پوند است، گران تر تمام می گردد.

لندن در میان شهرهای بریتانیا نیزگران ترین شهر است و ادینبورگ دومین صندلی را از نظر گرانی در این کشور دارد که نرخ قیمت هتل درآن نیز نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است. جان وست مدیر اجرایی HRS می گوید: افزایش تعداد گردشگران و رونق گردشگری در افزایش قیمت هتل ها در لندن تأثیر گذار بوده و این گرانی نشانه خوبی از ورود و استقبال گردشگران است.

لندن، کپنهاگ و پاریس از گران ترین مقصدهای گردشگری در اروپا هستند که شاهد افزایش ده درصدی قیمت ها نیز بوده اند. تحقیقات همچنین نشان داده است که بازدید کنندگان از بوداپست، پراگ و برلین نیز با گرانی قیمت هتل ها روبرو می شوند.

استانبول واسلو و استکهلم شاهد کاهش قیمت کرایه اتاق ها در 12 ماه گذشته بوده اند درحالی که نرخ کرایه اتاق ها حدود 12 درصد هم کاهش داشته است.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 139

به "گران ترین و ارزان ترین شهرهای اروپا به لحاظ هزینه اقامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین و ارزان ترین شهرهای اروپا به لحاظ هزینه اقامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید